حضور پررنگ تولیدات استانی صداوسیما در جشنواره فیلم مقاومت

حضور پررنگ تولیدات استانی صداوسیما در جشنواره فیلم مقاومت

جام جم آنلاین: مراکز صدا و سیما به عنوان یکی از فعال ترین مراکز تولید فیلم، سریال و مستند که همواره در حوزه تولید آثار مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عملکردی مستمر و گسترده داشته اند امسال با ارسال ۱۵ فیلم تلویزیونی و ۱۵ فیلم مستند در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور پررنگی دارند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، فیلم‌های تلویزیونی جلباب، سماء در آتش، بوسه باد، سرباز یک خانواده، در برابر باد، آوان، همسنگار، نشان فرشته، بازگشت، پرچین عشق، که لی خان، آبی عمیق، سوره باران، دژسوق و ملاخدیجه به ترتیب تولید صدا و سیمای مراکز مازندران، اصفهان، خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، زنجان، لرستان، خراسان رضوی، کردستان، خلیج فارس، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و مازندران به این جشنواره ارسال شدند.

همچین مستند‌های سنگ مزاری برای برادر شهیدم، سرداران شهید محمد زاده از مرکز کردستان، روشنگر از مرکز سمنان، یکشنبه‌ای که نیامد، بهلول شگفتی روزگار، مادر مهر، یادداشت‌های ناتمام و روح الله از مرکز خراسان رضوی، روز به یاد ماندنی، دریابی کران است و معبر از مرکز خوزستان، ناخدا از مرکز آبادان، نماد ایلام از مرکز ایلام و گردان ۶۱ از مرکز بوشهر در بخش مستند به این جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) مهر ماه امسال همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در کرمان و چند کشور جهان برگزار می‌شود. این جشنواره توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت و همیاریسازمان سینمایی کشور با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی به اجرا در می‌آید. دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در قالب بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه نویسی و چشم انداز سینمای مقاومت ایران و نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی دیگر طراحی و پی ریزی شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.