حضور پرشور مردم ایران در انتخابات غرب را دچار هذیان‌گویی کرده است

۲۶خردادماه،

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، گفت: دشمنان طی چند ماه قبل تلاش می‌کردند تا انتخابات ایران را تحت الشعاع قرار دهند اما حضور حماسی و پرشور مردم ضربه محکمی به گیج‌گاه آنان وارد کرد.

“قاسم جعفری” نماینده مردم بجنورد، جاجرم، سملقان، مانه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور حداکثری و پرشور مردم در خلق حماسه سیاسی در انتخابات ۲۴ خرداد، گفت: ملت ایران با شعار ولایتمداری پا به عرصه انتخابات گذاشتند بنابراین برنده اصلی انتخابات مردمی می باشند که راه امام و شهدا را پیش گرفته‌اند و بعد از ۳۴ سال همچنان ثابت کردند که در مسیر پاسداری از نظام حرکت می‌کنند.
 
وی با بیان این که غربی‌ها تصور می‌کردند که مردم ایران در انتخابات حضور نخواهند داشت، افزود: مردم ایران، بزرگ، مومن، متعهد و انقلابی در عرصه انتخابات ظاهر شدند.
 
نماینده  مردم بجنورد تصریح کرد: دشمنان طی چند ماه قبل تلاش می‌کردند تا انتخابات ایران را تحت الشعاع قرار دهند اما حضور حماسی و  پرشور مردم در انتخابات غرب را دچار هذیان‌گویی کرده است.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای ثابت کردند که هم چنان پای آرمان‌های امام راحل و شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.