حضور پر رنگ ایرانی ها در اتومکانیکا استانبول

۲۷فروردین۱۳،

اتومکانیکا استانبول ۲۰۲۲ (۵)

حضور پر رنگ ایرانی ها در اتومکانیکا استانبول

قطعه سازان ایرانی با در اختیار گرفتن ۲۸ غرفه حضور پررنگی در نمایشگاه اتومکانیکا استانبول ایفا کردند.

به گزارش «عصرخودرو» در این نمایشگاه غرفه گروهی ایران به وسعت ٢٢٠ متر مربع توسط شرکت دروازه تجارت فراسو ، نماینده انحصاری نمایشگاه فرانکفورت و با همکاری انجمن کارخانجات صنایع ریخته گری و انجمن دایکست ایران برپا شده بود .

شرکتهای ایرانی سوان غرب – اطلس پمپ – درخشان قطعه – اکباتان گاز – جوگی – کاویان بریس – گروه صنعتی نوین – پرشیا ذوب – ریخته گری آلومنیوم ایران خودرو – صنایع ریخته گری ایران – ساپکو – غرب استیل – نور و نیریز – مهرکام پارس – جهان مهران – پاسادانا ایرانیان – فورج البرز – آهنگری خودرو – یاتاقان بوش – شتابکار – قطعه کاران – اتمسفر – پایا ذوب کاوه – ریخته گری توحید خراسان – پرلیت آسیا – کلاج سازی شایان صنعت – قطعه سازان شایان کوشا – قالب سازی شایان تولیدات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

در خلال برگزاری این نمایشگاه که با حضور ˈ تانر یلدیز ˈ وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه برگزار شد ˈ محسن مرتضایی فر ˈ سرکنسول ایران در استانبول و اخلاقی رایزن اقتصادی کشورمان در خصوص توسعه همکاری های دو کشور گفت وگو کردند.

نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا استانبول که از روز پنجشنبه با شرکت ۳۸ کشور از جمله ۲۸ شرکت صنعتی از جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی ˈتویاپˈ این شهر دایر شد  و یکشنبه به پایان  رسید.

این نمایشگاه در مساحتی به وسعت ۲۴ هزار و ۷۹۹ متر مربع دایر شده و ۸۸۷ شرکت ترکیه ای و خارجی تولیدات صنعتی و خدمات فنی خودرا به معرض نمایش گذاشته اند.

منابع شرکت برگزار کننده نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای استانبول عنوان کردند که شرکتهای ایرانی حضور فعالی در این نمایشگاه دارند و غرفه های مهمی را به خود اختصاص داده اند تا کالا و خدمات خودرا به نمایش بگذارند.

نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا استانبول همه ساله برگزار می گردد و از نمایشگاههای تخصصی مهم ترکیه بشمار می رود. در سال قبل نیز نزدیک به ۴۰ کشور در این نمایشگاه شرکت کرده بودند که افزون بر ۳۶ هزار نفر از ۱۰۰ کشور از دست اندرکاران صنعت خودروسازی داخلی و خارجی از آن بازدید کردند.

شمار شرکتهای حاضر در نمایشگاه سال قبل بیش از ۱۰۸۰ شرکت بود.

سه شنبه ۲۷ فروردین   ۱۷:۳

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.