حضور پر شکوه مردم در انتخابات نگرش دشمنان نظام را تغییر داد

۲۷خردادماه،

استاد دانشگاه گفت: مردم ایران با حضور گسترده و پر شکوه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری به غرب و دشمنان جمهوری اسلامی ثابت کردند که همیشه در صحنه حاضر و از نظام و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

“ابوتراب علیرضایی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وحدت و همدلی مردم در خلق حماسه سیاسی در بیست و چهارم خرداد ماه اظهار داشت: ملت ایران با شعار ولایتمداری پا به عرصه انتخابات گذاشته و برنده اصلی این  انتخابات مردمی می باشند که با مشارکت گسترده خود، حرکت در مسیر پاسداری از نظام جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند.
 
وی با اشاره به  تصور غربی‌ها مبنی بر عدم حضور مردم ایران در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور گسترده و پر شکوه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری به غرب و دشمنان جمهوری اسلامی ثابت کردند که همیشه در صحنه حاضر بوده و از نظام و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.
  
این استاد دانشگاه در پایان تصریح کرد: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات نماد مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران است، به همین خاطر در آینده نزدیک با پشتوانه مردمی در عرصه‌ بین‌الملل، سیاست‌های کلی کشور تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.