حضور پولادی و درخواست برخی هواداران از رویانیان

به گزارش ایرنا، ‘مهرداد پولادی’ عصر امروز (شنبه) برای نخستین مرتبه در تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس شرکت کرد.

محمد نوری، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، محمد قاضی، مسعود داستانی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، حمیدرضا علی عسگری، جواد کاظمیان، رضا نورمحمدی، افشین اسماعیل زاده و هادی نورزوی، بازیکنانی بودند که به همراه پولادی در این تمرین شرکت داشتند.

بازیکنان حاضر در این تمرین در حالی با دویدن نرم، خود را گرم کردند که به دستور کادر فنی وزنه های دو کیلوگرمی در دست داشتند.

پس از گرم کردن که زیر نظر ‘فرهاد چیذری’ مربی بدنساز سرخپوشان انجام شد، بازیکنان کار با توپ را آغاز کردند.

** سامان آقازمانی که به دلیل مصدومیت، تمرینات صبح روز شنبه را از دست داده بود، در تمرین نوبت عصر حضور داشت و به کار با وزنه مشغول شد.

** تشویق های ۵۰۰ هوادار تیم پرسپولیس که جلوی درب ورزشگاه درفشی فر تجمع کرده بودند، باعث ناراحتی اهالی و ساکنان این منطقه شد و آنان از مسوولان ورزشگاه درخواست کرده تا هواداران را به داخل ورزشگاه و سکوها هدایت کنند.

** هواداران سرخ پوش علیه ‘امیر قلعه نویی’ و ‘علی فتح الله زاده’ شعارهای مختلفی سرداده و خواستار بازگشت ‘پرویز مظلومی’ به استقلال شدند.

** در ادامه این تمرین بازیکنان پرسپولیس با حرکات ترکیبی و زدن شوت به دروازه به آماده سازی خود پرداختند. مسعود داستانی دروازه بان تیم امید پرسپولیس در این تمرین برای مهار ضربات بازیکنان درون دروازه ایستاده بود.

** محمد قاضی که هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رهایی نیافته است، در گوشه ای از زمین به طور اختصاصی تمرین کرد.

** برخی از هواداران پرسپولیس برگه هایی را تقسیم کردند که در آن نوشته شده بود آقای رویانیان ما نمی خواهیم پرسپولیس به سرنوشت استیل آذین دچار شود و لطفا برای آوردن مربی جدید دقت بیشتری داشته باشید که این مساله باعث تعجب دیگران شد.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۴۹۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.