حضور چشمگیر شهروندان منطقه ۴ در اجرای برنامه های سطح محلات

۳۰م دیماه ،

شهردار منطقه ۴ گفت: با اقدامات صورت گرفته در کانون های شکوفا، ۳۸۰۰۰ نفر عضو این کانون شده اند.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح شکوفا افزود: در جشنواره شکوفا، هدایت مناطق ۲۲ شهر تهران در کانون موبایل بر عهده منطقه ۴ است که در این راستا با تنظیم دستورالعمل جامع این کانون تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین کانون ها تبدیل شده است و از جمله محورهای این کانون خاطره نویسی تلفن همراه، مسابقه پیامکی و … که توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند.
شهردار منطقه ۴ در ادامه از آمادگی کامل منطقه برای برگزاری طرح شکوفا در محلات ۲۰ گانه خبر داد و ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فرهنگ آی تی را در سطح محلات منطقه گسترش دهیم.
کریمیان، با اشاره به ظرفیت های بالای منطقه ۴ در اجرای موفق طرح کانون های شکوفا تصریح کرد: منطقه ۴ ظرفیت بالایی در موضوع ساب پورتال ها دارد و ما نیز این آمادگی را داریم تا امکانات مورد نیاز محلات را در بحث آی تی در اختیار آنان قرار دهیم.
شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: در کانون های هفت گانه شکوفا، برنامه نویسی موبایل توسط مدیران آی تی منطقه ۴ اجرا خواهد شد، امیدواریم با همکاری مدیران آی تی محلات بتوانیم در اجرای موفق این طرح فرهنگی و اجتماعی، موفقیت های لازم را کسب کنیم.
وی بیان کرد: با برگزاری جشنواره های متعدد محلی، راه اندازی اولین دبیرخانه اختصاصی و پایگاه دائمی کانون های شکوفا، همکاری با مدارس، مساجد، دانشگاه های سطح منطقه، برگزاری مسابقات منظم و ادواری فجر به کسب مقام اول عضو گیری شکوفا به ۳۸۰۰۰ عضو توسط منطقه ۴ شده است.
کریمیان، در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات جشنواره شکوفا اضافه کرد: در کانون برنامه نویسی موبایل ۱۵۰ نفر، در روباتیک و روبات های نادکو ۵۰ تیم در مسابقات آزاد، رسانه های دیجیتال ۲۰۰ نفر برگزیده شدند و در کانون رسانه های دیجیتال، طراحان گرافیک و مسابقات بازی های رایانه ای در مرحله جمع آوری آثار و انتخاب نفرات برگزیده قرار دارد.
کریمیان خاطر نشان کرد: در دومین جشنواره ساب پورتال های محله های شهر تهران که در دهه مبارک فجر برگزار می گردد، برنامه نویسی موبایل توسط منطقه ۴، وبلاگ نویسی منطقه ۹، رسانه دیجیتال منطقه ۱۸، روباتیک منطقه ۲۰، توسعه مهارت های رایانه ای منطقه ۲۲، طراحان گرافیکی منطقه ۱۲ و بازی های رایانه ای توسط سازمان ورزش اجرا می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.