حضور چهره‌های سیاسی در مهدیه تهران/ ابراز انزجار از آل سعود و آل خلیفه

به گزارش خبرنگار مهر، بعضی از این حاشیه ها به این شرح است:

*در حاشیه این مراسم کمیته امداد امام خمینی(ره) به تبلیغ طرح اکرام و ایتام پرداخته بود و  مردمی که حتی قصد حضور در این مراسم را نداشتند ضمن استقبال از اجرای این طرح، گزینه های خود را برای پوشش مالی ایتام انتخاب می کردند.

*در این مراسم، از چهره های سیاسی محمد نبی حبیبی، حسن غفوری فرد و علیرضا محجوب شرکت کرده بودند که در بدو ورود محجوب که از نمایندگان اصلاح طلب مجلس نهم شناخته می شود عکاسان به سراغ وی رفتند و از حضور این چهره اصلاح طلب در مراسمی که اکثر فعالان سیاسی اصولگرا در آن حضور داشتند عکس گرفتند.

*ابراهیم نظری از مبارزان حماسه خرداد ۴۲ وقتی در پشت تریبون قرار گرفت ضمن بیان خاطراتی از حضور خود در قیام ۴۲ اشعاری که فضل الله فرخ فعال سیاسی و یکی دیگر از مبارزان این قیام در وصف آزادی  حضرت امام(ره) سروده بود را قرائت کرد.

*همچنین در طول این برنامه  محسن صباغ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نحوه هماهنگی و تنظیم برنامه های گرامیداشت حماسه ۱۵ خرداد ۴۲ را دنبال می کرد.

*مجری برنامه این مراسم، مجری برنامه روز گذشته سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بود که از مردم خواست در این مراسم شعارهای جداگانه سر ندهندو تنها شعارهایی که از تریبون مهدیه اعلام می شود را تکرار کنند.

*در این برنامه فعالیت خبرنگاران و گزارشگران صداوسیما چشمگیر بود. خبرنگار رسانه ملی با همه فعالان و مبارزان ۱۵ خرداد ۴۲ که در این مراسم شرکت کرده بودند مصاحبه کرد.

*مردم پس از پایان مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد با سردادن شعارهایی انزجار خود را از سیاست های ظالمانه آل خلیفه و آل سعود علیه مردم مظلوم بحرین اعلام کردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.