حضور کاندیداها در استان‎ها تنور انتخابات را گرم می‌کند

۱۶خردادماه،

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان، گفت: شرکت در انتخابات به معنای تامین دستگاه ایمنی بدنه کشور است.

حجت‎الاسلام‌والمسلمین محمدرضا خدایی در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با بیان این مطلب، افزود: برگزاری بهینه مناظرات انتخاباتی می‎تواند بر حضور مردم بیافزاید.

وی افزود: برگزاری مناظرات انتخاباتی می‎تواند درجه کوره انتخابات را به شدت افزایش دهد، البته نه مناظره‎ای که صرفا به بحث کلیات بپردازد، بلکه مناظره‎ای که برنامه کاندیداها را وارد چالش کند.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان، اظهارکرد: حضور کاندیداها در استان‎ها می‎تواند تنور انتخابات را گرم کند و کشاندن مناظرات به فضای استان می‌تواند مثمر ثمر باشد.

وی بر حضور کارشناسان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کاندیداها در فضای مناظرات تاکید کرد و گفت: نمایندگان کاندیداها باید در مناظرات حضور یابند و راهبرد کاندیداهای خود را در زمینه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بیان کنند، چرا که این مهم در جذب و شورآفرینی انتخابات موثر خواهد بود.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: یکی از دغدغه‎های اصلی مردم موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و کاندیداها باید راه‎حل نهایی خود را برای تثبیت قیمت ارز به صورت جزیی نه کلی مطرح کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان کاندیداها در سطح استان‎ها قدرت راهبردی ارائه برنامه فرهنگی داشته باشند، تصریح کرد: مردم فهیم و سیاست‎مند ایران اسلامی سر بزنگاه‎های سیاسی توانسته‎اند، نقش خود را برای تثبیت موقعیت نظام در سطح بین‎المللی و حفظ استقلال و ارتقا جایگاه بین‎المللی نشان دهند.

وی ادامه داد: بخشی از حضور مردم مرهون ارائه برنامه‎های عملیاتی برای حل مشکلات مردم است.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان بیان کرد: هر چه قدر حضور مردم کمرنگ باشد آسیب‎پذیری بدنه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور بالاتر می گردد.

خدایی با بیان اینکه شرکت در انتخابات به معنای تامین دستگاه ایمنی بدنه کشور است، تصریح کرد: هر چه حضور مردم بیشتر باشد، سامانه ایمنی بدنی کشور تقویت شده و در مقابل بیماری‎های سیاسی، اقتصادی و امنیتی مقاوم‎تر خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.