حضور کریمی پتانسیل پرسپولیس را بالا می برد

۲۸ آبان ،

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس با برد برابر پیکان با روحیه بالا به تعطیلات لیگ برتر رفت و آمدن علی کریمی به تمرینات هم انگیزه بازیکنان پرسپولیس را افزایش داد.

محمد کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  علی کریمی حتی اگر نتواند مقابل ذوب آهن بازی کند به طور حتم می تواند تاثیر مثبتی بر تیم پرسپولیس بگذارد حضور کریمی سبب ایجاد تعامل بین بازیکنان و کادر فنی می گردد و دوستی ها و رفاقت ها را هم بیشتر می کند.

وی اظهار داشت: مدیریت تیم پرسپولیس نقش مهمی در ایجاد انسجام تیمی و دور کردن تنش از تیمش داشته است بر این اساس پرسپولیس هم با هماهنگی و روحیه بهتری مقابل ذوب آهن ظاهر خواهد شد.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن به خاطر مشکلات اقتصادی از آن تیم قدرتمند و منسجم سال های قبل فاصله گرفته است ذوبی ها در خط دفاع ضربه پذیر می باشند اما نقطه قوت این تیم در خط میانی است که هافبک های خوبی دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: به طور حتم تیم ته جدولی ذوب آهن با تمام قوا برابر پرسپولیس قرار می گیرد بازی کردن با تیم های ته جدولی برای سرخپوشان بسیار سخت است اما اگر پرسپولیس ها از لحاظ روحی و روانی آماده باشند از دفاع متزلزل ذوب آهن می توانند عبور کرده و به گل برسند.

وی درباره احتمال حضور گردان در دروازه پرسپولیس گفت: شهاب گردان در ابتدا با جو پرسپولیس بسیار آشنا نبود و با دو اشتباه نیمکت نشین شد به نظرم گردان انگیزه بسیاری برای رویارویی با تیم سابقش ذوب آهن دارد و بهتر است ژوزه از وی در داخل دروازه استفاده کند حضور گردان در داخل دروازه پرسپولیس سکوی پرتابش برای بازی های آینده خواهد بود.

وی عنوان کرد: مانوئل ژوزه نقش مهمی بر بالا بردن روحیه بازیکنان پرسپولیس از جمله گردان را دارد .

وی درباره احتمال بازگشت نیکبخت واحدی به پرسپولیس افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال در این سطح از فوتبال نیکبخت واحدی می توانند به وی کمک کنند تا به میادین فوتبال بازگردد نیکبخت واحدی یکی از بهترین چپ پاهای فوتبالمان است پرسپولیسی ها می توانند از تجربه بالای نیکبخت در جناح چپ نهایت استفاده ار ببرند.

وی درباره احتمال حضور رضا حقیقی در تیم پرسپولیس نیز گفت: رضا حقیقی یکی از بهترین هافبک های دفاعی فوتبالمان است به نظرم رضا حقیقی در فجر شهید سپاسی موفق تر است چرا که پرسپولیس در خط میانی تراکم بازیکن دارد .

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرسپولیس نیاز به بازیکن ندارد و مانوئل ژوزه باید تمرکزش را در ایجاد انسجام و هماهنگی تیمی قرار دهد آن چیزی که برای پرسپولیسی ها هم اکنون اهمیت دارد مهره چینی درست ژوزه است که یحیی گل محمدی به حضورش توانسته به وی تا حدودی کمک کند.

گفتنی است، دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در هفته پانزدهم فردا شب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.