حضور کوتاه اما خاطره‌انگیز چنگیز جلیلوند در سریال «سلمان فارسی» + تصویر

سازندگان سریال «سلمان فارسی» که مرحوم چنگیز جلیلوند سال گذشته نقشی کوتاه را در این سریال بازی کرده بود، در پی درگذشت این هنرمند دلنوشته ای را منتشر کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دلنوشته سازندگان سریال «سلمان فارسی»  در پی درگذشت چنگیز جلیلوند به شرح زیر است:

«پاییز پارسال بود که استاد چنگیز جلیلوند به کاروان تازه به حرکت درآمده سریال سلمان فارسی پیوست. آن زمان وقتی چنگیز جلیلوند در قامت اسقفی رومی جلوی دوربین قرار گرفت و صدای سحرانگیز استاد در جزیره سحرانگیز قشم طنین افکند، همگان مبهوت بازی درخشان او شدند.
استاد چنگیز جلیلوند با اینکه ۸۰ سال سن داشت اما در دقایقی که برای سریال سلمان فارسی، بازی کرد، نقشی مقتدر و ماندگار ایفا کرد. آن زمان، در باورمان نمی‌گنجید که دست تقدیر به یک سال نکشید، او را از ما خواهد گرفت. روزهای همراهی چنگیز جلیلوند با پروژه سریال «سلمان فارسی» در جزیره قشم، روزهایی فراموش نشدنی و آموزنده بود. حال، یک سال بعد از آن روزهای خوش، ناخوش از رفتن اوئیم و رفتن مردی را که نشانه صدایی خوش و خوش دلی بود را به خانواده وی، دوستان و نزدیکان و اهالی هنر تسلیت می‌گوییم.»

تصاویر زیر گریم مرحوم چنگیز جلیلوند در سریال تاریخی «سلمان فارسی» است:

چنگیز جلیلوند ـ صدای ماندگار دوبله که در میان دوبلورها به مرد حنجره طلایی معروف بود ـ امروز ـ یکشنبه ـ دوم آذر ماه ـ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.