حضور گروه تولید صدا و سیما در مناطق عملیاتی شمالغرب

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۴:۳۰:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – گروه تولیدی صدا و سیمای استان چهار محال و بختیاری به منظور به تصویر کشیدن بخشی از حماسه آفرینی رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) وارد مناطق عملیاتی شمالغرب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، گروه تولیدی صدا و سیما برای آشنا سازی آحاد مردم مومن، فهیم و انقلابی استان با حماسه آفرینی فرزندان خود در یگان رزم تیپ مقدس آقا قمربنی هاشم(ع) وارد مناطق استقرار تیپ ۴۴ سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) شدند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان گفت: این گروه با حضور در مناطق مختلف، گوشه ای از ایثارگری رزمندگان غیور استان را به تصویر می کشند.
سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی افزود: رزمندگان غیور، عشایر قهرمان و سایر بسیجیان سلحشوراستان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ مقدس آقا قمربنی هاشم (ع) در سال های دفاع مقدس رشادت های بی نظیر و مثال زدنی از خود در صفحه تاریخ دفاع از انقلاب، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خلق کردند.
وی به ادامه حماسه آفرینی رزمندگان یگان رزم سپاه استان اشاره کرد و گفت: تیپ مقدس۴۴ سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) پس از دوران دفاع مقدس نیز در ماموریت های مختلف حضور فعال و تعیین کننده داشته ودارد و هم اکنون رسالت خویش را در حفاظت از کیان اسلامی در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور ایفا می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۳۰۲۲۰۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.