حضور گروه های سنتی و محلی در جشنواره

گروه‌های موسیقی سنتی و محلی کشورمان در چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت شرکت کرده و از این جهت جشنواره‌ای متنوع پدید آورده‌اند.

محمد گلریز دبیر چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: جشنواره موسیقی مقاومت، منشاء بسیاری از زمینه‌های هنری دیگر است و بدین وسیله، ما می‌توانیم حوزه‌های مختلف هنری همچون تئاتر و هنرهای تجسمی را،‌ بهتر معرفی کنیم.
وی همچنین اظهار داشت: در طول برگزاری چهارمین دوره از جشنواره موسیقی مقاومت، یکسری از گروه‌های موسیقی سنتی و دسته‌ای گروه‌های محلی نیز شرکت کرده‌اند و از این بابت، جشنواره‌ای متنوع،‌برای اهالی موسیقی فراهم می‌آید.
وی همچنین تصریح کرد: از بزرگان بسیاری در این دوره از جشنواره تجلیل به عمل می‌آید که استاد مجید انتظامی نیز یکی از این بزرگان است.
دبیر چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت کشورمان با اشاره به زمان تقدیر از این آهنگساز برجسته ایران، خاطرنشان کرد: زمان تجلیل از استاد مجید انتظامی تاکنون مشخص نشده و معلوم نیست، مراسم افتتاحیه میزبان این هنرمند برجسته خواهد بود و یا مراسم اختتامیه و تعیین زمان این تقدیر،‌ بستگی به مدت زمان آزادی دارد که از سوی این هنرمند نامی و همچنین سایر هنرمندان در اختیار اعضای ستاد جشنواره، قرار بگیرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.