حضور یک پینگ پنگ باز بیشتر از حد مجاز!

۱۱اردیبهشت،

رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان پینگ پنگ در حالی برگزار شد که برخلاف آیین نامه مسابقات ۱۱ نفر در آن شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان در حالی به پایان رسید که علاوه بر حضور ۱۰بازیکن ، یک بازیکن اضافه تر از استان فارس هم  در رقابتهای شرکت داده شد.

طبق آیین نامه مسابقات و اعلام قبلی رقابتهای انتخابی در تمام رده های سنی باید با حضور ۱۰ نفر برگزار شود این ۱۰نفر بهترین هایی می باشند که از دو مسابقه رده بندی دسته برتر در طول سال برگزار می گردد مشخص شده و مجوز حضور در رقابتهای انتخابی در تمام رده های سنی باید با حضور ۱۰نفر برگزار شود این ۱۰نفر بهترین هایی می باشند که از دو مسابقه رده بندی دسته برتر در طول سال برگزار میشود مشخص شده و مجوز حضور در رقابتهای انتخابی را کسب کرده اند.

بر اساس این گزارش ، بعد از اینکه در رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان نفر یازدهم مجموع مسابقات رده بندی نیز حضور یافت، در پیکارهای انتخابی جوانان هیئت کردستان اعلام کرد از آنجا که برای نوجوانان یک نفر بیش از ظرفیت شرکت کرده است پس باید نفر یازدهم هم که از استان آنها است مسابقات انتخابی حاضر باشد.

به این ترتیب هر دو مسابقه انتخابی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان بیشتر از حد مجاز برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، تنها در رده سنی بزرگسالان بود که نفر یازدهم از مسابقه دادن محروم ماند و رقابتها با ۱۰نفر برگزار شد./مح
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.