حضور ۱۰۲ کشور در جشنواره فیلم کوتاه تهران

جام جم آنلاین: یکهزار و ۹۹۷ فیلم از ۱۰۲ کشور جهان متقاضی شرکت در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هستند.

 به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه تهران در حالی که تا هفته گذشته یکهزار و ۶۰۰ فیلم متقاضی شرکت در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بودند، با گذشت یک هفته نزدیک به ۴۰۰ متقاضی به این تعداد افزوده شده است.

تاکنون فرانسه با ۳۳۲ فیلم؛ آلمان با ۱۵۹ اثر، اسپانیا با ۱۵۰ فیلم، انگلستان با ۱۱۷ فیلم ، برزیل با ۹۸ فیلم، ایالات متحده امریکا با ۷۵ فیلم و هند با ۶۸ فیلم، هفت کشور اول متقاضی شرکت در این جشنواره هستند.

بر اساس گزارش دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه تهران، در مقایسه آماری نسبت به دور قبل این رویداد مشخص می شود که در بیست و هشتمین دوره برگزاری، فرانسه با ۳۴۶ فیلم ، آلمان با ۲۰۳ فیلم ، اسپانیا با ۱۸۴ فیلم ،ایالات متحده آمریکا با ۱۳۳ فیلم ، انگلستان با ۱۲۴ فیلم ، برزیل با ۱۲۳ فیلم و فنلاند با ۱۱۱ فیلم هفت کشور اول در ارسال آثار بوده اند.

متقاضیان تا ۲۱ خرداد ماه فرصت دارند تا ازطریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir و یا ww.cinemajavanan.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.