حضور ۱۲۵۰ دانشجوی علمی کاربردی در طرح ضیافت اندیشه

شنبه ۷ مرداد – ۰۳:۳۵:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

۱۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در طرح ضیافت اندیشه در سراسر کشور حضور می یابند .
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی ، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اعلام این خبر افزود : با توجه به تاکید ریاست دانشگاه به برگزاری هرچه باشکوه تر طرح ضیافت اندیشه با حضور پر شور دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور ، مقرر گردید این طرح در واحدهای استانی با حمایت و کمک سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود : بر این اساس بیش از ۱۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسرکشور در این طرح ثبت نام نمودند . وی تصریح کرد : توسط مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد نیز به طور اختصاصی تعداد ۲۵۰ نفر از دانشجویان علمی کاربردی با حمایت سازمان مرکزی دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه حضور می یابند .
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود : با توجه به این که ماه مبارک رمضان ، در فصل تابستان قرار دارد و دانشجویان اوقات فراغت بیشتری دارند ، طرح ضیافت اندیشه با هدف ارتقای سطح معرفتی ، دینی ، اعتقادی و استفاده هرچه بیشتر دانشجویان از این فرصت گرانبها به مدت دو هفته برگزار می شود . وی افزود : دانشجویان در این مدت ۴ واحد درسی معارف را می گذرانند و مهم تر این که از برنامه هایی مانند سخنرانی مذهبی ، نقد فیلم ، کرسی های آزاداندیشی و سایر برنامه های مرتبط نیز بهره مند می شوند .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۸۱۵۳۵۲۲۴۵۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.