حضور ۱۸۶ ناشرداخلی با بیش از ۱۹ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن

سه شنبه ۲۰ تیر – ۰۳:۵۲:۱۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

بهمن دری خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- آمار حضور ناشران داخلی در بیستمین نمایشگاه  بین المللی قرآن کریم از سوی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد رسماً اعلام شد.۷۳ ناشر تهرانی، ۶۷ ناشر شهرستانی، ۴۶ ناشر نماینده، و در کل ۱۸۶ ناشر با ۱۹ هزار و ۲۰۱ عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن شرکت می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی بهمن درّی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد در دیدار با مسؤلان اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف و چاپ اسکرین گفت:با تشکیل شورای سیاستگذاری فرهنگ و صنعت چاپ و بسته‌بندی علاوه براستفاده از ظرفیت خصوصی همه موانع و اولویت‌های این حوزه شناسایی شده است.
 
با تقویت توانمندی نیروی خودی بایدجنازه لیبرالیسم فرهنگی را تشییع کنیم
بهمن درّی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد همچنین در دیدار با مسؤلان مؤسسه فرهنگی ـ هنری شهرستان ادب:برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راهی جز بهادادن به نیروهای توانمند خودی در عرصه شعر و ادبیات داستانی نداریم و در این مسیر باید جنازه‌ی لیبرالیسم فرهنگی تشییع نمائیم.
 
بیش از ۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای شارژ بن کارت اهل قلم در دوسال اخیر
بهمن درّی در دیدار با تعدادی از شاعران و داستان‌نویسان نوقلم گفت:آینده بسیار امیدوار کننده‌ای در عرصه فرهنگی پیش‌روداریم و گسترش حمایت‌های انجام شده از اصحاب جوان قلم باید استمرار یابد.
همچنین بهمن درّی معاون امور فرهنگی اعلام کرد: تعداد بن کارت‌های صادر شده اهل قلم و مبالغ شارژ آنها در دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته است. به طوری که فقط درسه ماهه اول امسال معادل کل سال گذشته برای اهالی قلم کارت صادر شده است.
درّی افزود: مجموعاً در دو سال اخیر ۲۳/۴۷۶/۴۷۷/۵۵۰ ریال اعتبار در قالب بن کارت  خرید کتاب برای اهالی قلم صادر شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۰۱۵۵۲۱۸۸۴۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.