حضور ۳۱۸ درصدی بازرس برای کنترل و نظارت در بازار


حضور ۳۱۸ درصدی بازرس برای کنترل و نظارت در بازار

۱۵:۴۳ (سه شنبه ۵ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: اسفند سال گذشته ۹۶ هزار گشت سیار فعالیت می کردند که در یک مقایسه اجمالی با سال ۸۹ قریب ۲۴هزار بوده است.

علی مژدهی پور در کفتگوی وی‍ژه خبری با بیان این مطلب گفت: بازرسان کنترل نظارت در بازار سال گذشته ۳۱۸ درصد افزایش حضور در بازار را داشتند تا جاییکه ۹۶ هزار گشت سیار ارائه خدمات می کردند و در این میان از تشکیل صدها پرونده بیش از ۹۰ درصد آنها رسیدگی شده است.
*** سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات و پیشنهادات
در ادامه محمد حسن نکویی مهر معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفت: اگر مصرف کنندگان شکایاتی داشته باشند می توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و در زمان کوتاه رسیدگی می شود در اکثر نقاط شهری کشور این سامانه مستقر است به محض تماس گرفتن اپراتور پاسخگو است و در شهرهای بزرگ بازرسان نظارت و رسیدگی می کنند.
*** دریافت بیش از ۶۰۰ هزار گزارش مردمی
وی تاکید کرد: سالانه بیش از ۶۰۰ هزار گزارش مردمی دریافت می کنیم که برخی از اینها شکایات و پیشنهادات است.
نکویی مهر اظهار داشت: افزایش قیمت لبنیات به دلیل بالا رفتن قیمت نهاده های دامی و شیر خام است همچنین در طی سال گذشته ۵۰ درصد قیمت جو افزایش داشته که این محصول خوراک اصل دام محسوب می شود. ما ۲۸ درصد افزایش قیمت لبنیات را شاهد هستیم که ناشی از بالارفتن قیمت شیر خام و مواد اولیه است که این افزایش به دو حالت بستگی دارد یا تولید نشود قیمت شیر و لبنیات تغییر پیدا نکند و با توجه به افزایش هزینه استمرار تولید نخواهیم داشت چرا که به ضرر تولید کنندگان است.
مژدهی پور خاطر نشان کرد: سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و مجامع صنفی و اتحادیه عملا پرونده هایی که مردم شکایت می کنند و تعزیرات حکومتی رسیدگی و به پرونده های تشکیل شده صدور و ابلاغ حکم می دهد. ما در سراسر کشور در این مدت صبح تا ظهر به پرونده هایی که از تمام نهادهای ذیربط رسیدگی کردیم و در بعد از ظهرها گشت های سیار برای کنترل التهاب بازار بازرسی و نظارت می کنند. 
وی اظهار داشت: از روز شنبه ۲۲ گشت سیار از مناطق مختلف بازرسی کردند و در همان لحظه رسیدگی و حکم صادر شد و در استانهای کشور با توجه به توان وظرفیت های و شرایط موجود ارائه خدمات می کردند.

.

.

.

.

.

.

.باشگاه خبرنگاران


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.