حضور ۶۰ روحانی در بوستان های تهران

فروردین ۱۴۰۳

به منظور اجرای طرح نسیم بهشت در ماه مبارک رمضان؛

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: به منظور اجرای طرح نسیم بهشت طی ماه مبارک رمضان بیش از ۶۰ روحانی در بوستان های منطقه ای، پایانه های مسافربری و میدان امام حسین (ع) مستقر می باشند.

ابوالفضل رفیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این طرح را به منظور پاسخگویی به سوالات مذهبی شهروندان دانست و افزود: اجرای این طرح با رویکرد اطلاع رسانی ، تقویت آگاهی و ارائه خدمات مشاوره ای در امور دینی و فرهنگی از سال ۹۰ در دستور کار اداره کل آموزش های شهروندی تهران قرار گرفت.

وی گفت: استقبال گسترده و دور از انتظار شهروندان از طرح نسیم بهشت سبب استفاده مجریان این طرح از این فرصت و برگزاری دوره های آموزشی، ارائه اطلاعات و آشنایی این مبلغان با ماموریت و وظایف شهرداری تهران، نحوه ارتباط موثر با مخاطبان و مشکلات و خواسته های شهروندان برپایه آخرین پژوهش های علمی شد.

رفیع با اشاره برگزاری مستمر دوره های آموزشی ویژه طلاب و روحانیون طی سال های قبل و انتخاب آنان به منظور اجرای طرح نسیم بهشت اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۶۰ روحانی در بوستان های منطقه ای، پایانه های مسافربری و میدان امام حسین (ع) مستقر می باشند.

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران : طرح نسیم بهشت را اقدامی آموزشی و تبلیغی  و برگرفته از نگاه خلاقانه مدیریت شهری به مسایل اجتماعی  و فرهنگی دانست که در سطح شهر اجرا و توانست نقش موثری در ارتقاء بینش دینی شهروندان ایفا نماید./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.