حضور ۷ کارگردان باسابقه و ۷ کارگردان جنجالی در جشنواره سی و یکم فجر

۲۸م آذر ،

سینماپرس- گروه سینما/ نگاهی به لیست فیلم های متقاضی حضور در جشنواره سی و یکم فیلم فجر نشان می دهد در تولد امسال سینمای ایران هم جای بسیاری از کارگردانان مطرح کشور خالی است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در این دوره خبری از نام های آشنایی چون مسعود کیمیایی، کیومرث پوراحمد، کیانوش عیاری و همین طور دیگرانی که سال ها است از این اتفاق فاصله گرفته اند نیست. البته نام احمدرضا درویش هم که قرار بود با فیلم «روز رستاخیز» در جشنواره امسال حضور یابد در میان لیست دیده نمی شود. گویا مراحل فنی این فیلم تا زمان جشنواره به پایان نمی رسیده است.

اما در میان لیست نام سینماگرانی باسابقه چون داریوش مهرجویی، ابراهیم حاتمی کیا، فریدون جیرانی، علیرضا داود نژاد، بهرام بهرامیان، پرویز شهبازی، پوران درخشنده هم وجود دارد که امسال به هر شکل ممکن خود را به این تولد سینمایی رسانده اند.

بهرام توکلی، بهنام بهزادی، مازیار میری، محمد هادی کریمی، محسن امیر یوسفی، مانلی شجاعی فرد و روح الله حجازی از جمله سینماگران جوان و تازه نفسی می باشند که در دوره های پیشین توجه منتقدان و بعضی مخاطبان را به خود جلب کرده اند و امسال چشمان بسیاری در انتظار تجربه تازه این کارگردانان است.

فرامرز قریبیان، محمدرضا شریفی نیا، بهروز شعیبی، هومن سیدی و رضا توکلی هم که در قبل به عنوان بازیگر در فیلم های جشنواره حضور داشته اند امسال در عرصه ای تازه و به عنوان فیلمساز و یا تهیه کننده در این اتفاق حضور می یابند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۲۰۵


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.