حضور SAP در نمایشگاه جی‌تکس

همکاران سیستم-شرکت SAP به منظور تمرکز بیشتر بر راهکارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی(ERP) همراه در بخش “موبایل، ابزارها و محتوای جهانی” در “هفته فناوری جیتکس ۲۰۱۲” حضور یافته است.

این شرکت قصد دارد در این بخش راهکارهای خود در فضاهایی از جمله ابزارهای موبایلی و پلتفورم‌های توسعه‌یافته، سیستم‌های مدیریتی موبایلی، ابزارهای پیام‌رسان موبایلی و سرویس‌های تجازی موبایلی را به نمایش بگذارد.

“سام الخراط” مدیر شرکت SAP در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی گفت: «ابزارهای موبایلی فناوری‌های فراگیر و گسترده‌ای محسوب می‌شوند که می‌تواند به صورت گسترده روی سازمان‌ها و بازار مشتریان اثرگذار باشند».

او در ادامه توضیح داد: «در حال حاضر فرصت‌های بیشماری برای شرکت‌ها وجود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توانند مزایای این قبیل ابزارها را برای خود درک کنند.

ما از اینکه در خط مقدم ابزارهای مدیریتی موبایلی به‌جلو حرکت می‌کنیم بسیار خوشحالیم و توانایی ما در تخشیص هسته مرکزی فعالیت‌های تجاری، این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانیم طی سال‌های آتی با توان بیشتر در این عرصه به خصوص در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی حضور یابیم.

شرکت SAP توانایی و آسانی در استفاده از ابزارها را برای کاربران علاقمند به فناوری‌های موبایلی به ارمغان می‌آورد و این امکان را فراهم می‌کند تا در هر زمان و هر مکان بتوانیم به ابزارهای مدیریتی سازمانی دسترسی داشته باشیم و در عین حال بتوانیم از طیف گسترده ابزارهای تجاری بهره‌مند شویم».

لازم به ذکر است، شرکت SAP در آپریل ۲۰۱۲ شرکت Syclo که در زمینه تولید ابزارها و فناوری‌های موبایلی عمودی از جمله شرکت‌های خدماتی، سازمان‌های نفتی و گازی، مراکز علمی و کارخانه‌ها و … فعالیت می‌کند را خریداری کرد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.