حفاری شمال آماده حضور در عرصه های بین المللی می شود

دوشنبه ۲۳ مرداد – ۰۴:۴۷:۴۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با تامین دکل های جدید حفاری؛

بزرگنمایی:  

  مدیر عملیات خشکی شرکت حفاری شمال با اشاره به برنامه افزایش دکل های خشکی شرکت حفاری شمال در آینده نزدیک، از حضور این شرکت در عرصه های بین المللی خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، حسن کاروانی از فعالیت این شرکت در مناطق عملیاتی دهلران، خانگیران، دانان، هما، دی (فارس)، سفیدزاخور، خارک و چشمه خوش خبر داد و گفت: حفاری در این مناطق با استفاده از ۹ دستگاه حفاری خشکی در حال انجام است.
وی با اشاره به پیوستن دو دکل حفاری جدید با توان های ۳ هزار و ۲ هزار اسب بخاری به ناوگان خشکی این شرکت تاکید کرد: با پیوستن این دکل ها، حفاری شمال می تواند در پروژه های کلید در دست، توسعه و برداشت از میادین مشترک، ارائه خدمات حفاری به شرکت های متقاضی و در عرصه های بین المللی حضور داشته باشد.
کاروانی همچنین به انتقال دو دستگاه حفاری ۱۱۵ NDC و ۱۱۶ NDC  به منطقه کنگان اشاره کرد و گفت: این انتقال به دلیل وجود فشار بالای مخزن در این منطقه بوده که هم اکنون با موفقیت به پایان رسیده است و این دو دستگاه نیز برای حفاری به مناطق دی و سفیدزاخور منتقل شده اند.
هدایت الله خادمی، مدیرعامل شرکت حفاری شمال، پیش تر از اضافه شدن یک دکل حفاری سه هزار اسب بخار به ناوگان خشکی این شرکت خبر داده و به شانا گفته بود که این دستگاه ظرف دو ماه آینده به ناوگان حفاری شمال می پیوندد.
وی همچنین به برنامه خرید ۱۰ دستگاه حفاری خشکی و ۴ دستگاه حفاری دریایی از سوی حفاری شمال اشاره کرده و گفته بود که برای خرید این دکل ها به روی شیوه تامین منابع مالی مورد نیاز تمرکز شده است.
به گزارش آریا، شرکت حفاری شمال ویژگی های ممتازی چون بهره مندی از نیروهای متخصص، کسب میانگین سود سه ساله برابر با ۴۲ درصد که در صنعت بی سابقه است، کسب رتبه ششم از میان ۴۵۷ شرکت پذیرفته شده در بورس از نظر شفافیت مالی، انتخاب شرکت به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال اقتصادی، داشتن قراردادهای بلندمدت (۵ و ۱۰ ساله) داخلی و بین المللی عملیات حفاری در بخش دریا و خشکی، مدیریت و راهبری سکوی فوق مدرن نیمه شناور ایران امیرکبیر در آبهای عمیق داخلی دریای خزر برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه دارد.
افزون بر اینها حفاری شمال تنها شرکت حفاری بین المللی ایران است که در آسیا دانش فنی حفاری در آبهای عمیق (۱۰۰۰ متری) را دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۳۱۶۴۷۴۸۴۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.