حفظ ارزش ها در ورزش از قهرمانی مهمتر است

۲۴م دیماه ،

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در ورزش حفظ ارزش ها از قهرمانی مهمتر است و آنچه ماندگار می ماند همانا اخلاق نیک و رفتار جوانمردانه است.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، سید غلامرضا کمانه درحاشیه عیادت از مهدی پران رییس هیات تیرو کمان فارس بیان داشت: اگر می بینیم جهان پهلوان تختی اسطوره می گردد به این سبب است که اخلاق پسندیده ، کمک و احترام به مردم را برسکوی قهرمانی ترجیح داد.

وی اضافه کرد:شادروان تختی در رقابت‌های المپیک ۱۹۶۰ رم در فینال برابر عصمت آتلی ترک با اینکه حریفش از ناحیه آشیل پای راست به شدت آسیب دیده بود و تختی این موضوع را می دانست هیچ گاه به سراغ پای آسیب دیده آتلی نرفت و در حالیکه مدال طلا را در چنگ داشت به نقره بسنده کرد تا مروت و مردانگی خود را نشان دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: اینگونه رفتارها ست که همیشه در تاریخ ماندگار است و این بهترین الگو برای کسانی است که به دنبال ورزش می باشند.

کمانه بیان داشت: می بایست به کسانی که در ورزش زحمت می کشند احترام گذاشت و در همه حال به یاد آنها بود و اینگونه دیدارها ست که انسانها را به هم نزدیک کرده و قلبها را به هم گره می زند.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای رییس هیات تیر و کمان فارس افزود:امیدواریم هر چه سریعتر ایشان به میادین ورزش بازگردد و به جوانان علاقه مند به این رشته خدمت کند.

رییس هیات تیروکمان فارس هم ضمن تشکر از حضور مدیرکل و دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس افزود: امیدوارم بتوانم پاسخگوی اینگونه محبت های ماندگار باشم.

مهدی پران افزود: ورزش تیرو کمان فارس راه خود را پیدا کرده است وامیداریم با تهیه امکانات مناسب ،پاسخگوی علاقه مندان باشیم.

دبیر منطقه پنج تیروکمان کشور گفت : در رقابت های مناطق پنج گانه کشور که اخیرا برگزار شد نفرات برترشناخته شدند و در قالب تیم منتخب هر منطقه در دیدار نهایی که انتخابی تیم ملی است نیزحضور خواهند یافت.

پران اضافه کرد:شیراز میزبان برگزاری دیدارهای نهایی مناطق مختلف است که این مسابقات از روز ۱۹ بهمن ماه درسالن شهید آیت الله دستغیب شیراز در رشته ریکرو و کامپونددر مسافت ۱۸ متربرگزار می گردد.

وی افزود: دراین مسابقات نیز چندین بازیکن ملی پوش به مناطق پنج گانه اضافه می شوند و در نهایت نیز نفرات مورد نظر مربیان به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی گفت: هر منطقه با ۱۲ ورزشکار می تواند شرکت نماید که در منطقه پنج ،تیم فارس با ۷ ورزشکار که درمیان آنها چهار بانو حضور دارد، بیشترین سهمیه دراین منطقه دارا می باشد.
لازم به ذکر است ،مهدی پران به سبب جراحی در ناحیه دیسک کمر، دوران نقاهت را پشت سر می گذارد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.