حفظ تیم شهرداری اراک در لیگ یک لازم است

 حمید جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال کادر فنی، زمان آزمون و خطا ندارد زیرا شرایط تیم فوتبال شهرداری اراک در فصل جاری، حساس و سرنوشت ساز است.

وی بیان کرد: حمایت همه جانبه مردم به خصوص هواداران و مسوولان از تیم شهرداری اراک، عامل موفقیت و ادامه حیات آن در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک که سابقه حضور در تیم های وحدت، شاهین و سایپای تهران و صنعت نفت آبادان را دارد، تاکید کرد: استفاده از نیروهای بومی و بهره مندی از توانمندی آنان در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با حمایت مردم بتوانیم جایگاه این تیم را در جدول مسابقات حفظ کنیم.

جعفری که نخستین بازیکن اراکی در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران بوده است، خاطرنشان کرد: شرایط و ضوابط امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران، سخت و دشوار است و برای کسب موفقیت باید با همدلی، همکاری، حمایت و پرهیز از ورود به مسایل حاشیه ای حرکت کرد.

وی اضافه کرد: باید بهترین بازیکنان بومی را برای حضور در تیم فوتبال شهرداری اراک آماده کرد زیرا زمان بازیکن پروری از دست رفته است و جبران آن نیازمند کمک کارشناسان و فوتبال دوستان است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک اظهار کرد: تمرین های رسمی تیم فوتبال شهرداری اراک از فردا (چهارشنبه) با قوت و قدرت آغاز می شود و امیدواریم مانند همیشه از حمایت های هیات مدیره، شهرداری، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برخوردار شویم.

تیم شهرداری اراک در مسابقات فوتبال جام آزادگان امسال با تیم های شاهین بوشهر، مس سرچشمه کرمان، ماشین سازی تبریز، نساجی قائم شهر، اتکا، نفت مسجد سلیمان، گسترش فولاد تبریز و گل گهر سیرجان هم گروه است.

همچنین تیم های داماش تهران، پاس همدان، استقلال اهواز، ابومسلم خراسان رضوی و سنگ آهن بافق از دیگر حریفان تیم شهرداری اراک در گروه الف هستند.

تیم شهرداری اراک، روز ۲۳ شهریور ماه در هفته نخست مسابقات فوتبال جام آزادگان میزبان تیم گل گهر سیرجان است که این دیدار در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار می شود.ک/۳


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.