حفظ کاربری پارک پردیسان

جام جم آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر حفظ و ارتقای کیفیت پارک پردیسان تاکید کرد.

خسرو دانشجو در جلسه امروز شورای شهر در حاشیه ارائه گزارش قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست درباره مسائل زیست محیطی شهر تهران افزود: اعضای شورای شهر مدتی است که در این خصوص حساسیت و نگرانی دارند که ممکن است گلایه‌هایی هم در سازمان حفاظت محیط زیست ایجاد کرده باشد ولی این حساسیت‌ها را باید به فال نیک گرفت.

وی گفت: حساسیت اعضای شورای شهر هم جهت حساسیت سازمان حفاظت محیط زیست است و باید برای ارتقای کیفیت پارک پردیسان و اجرایی شدن طرح‌های خوبی که برای آنجا فکر شده است گام برداریم.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به طرح پیشنهادی شورا در خصوص حفاظت از پارک اکولوژیک پردیسان افزود: در این طرح تلاش شده است موضوعات مورد توجه سازمان حفاظت محیط زیست درباره این پارک لحاظ شود.

دانشجو خطاب به قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست افزود: اگر اولویت شما در واگذاری مدیریت بهره برداری از پارک پردیسان، شهرداری است اولویت ما نیز همین است و شهرداری هم داوطلب کمک درخصوص این پارک است.

وی گفت: شورای شهر وظیفه ارتباط میان سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری دارد و هم اکنون شرایط برای امضای تفاهم‌نامه‌ای در این باره وجود دارد.

معاون شهردار تهران: آماده احیای پارک پردیسان هستیم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری برای احیا و باز پیرایی پارک پردیسان آمادگی کامل دارد.

عبداللهی در جلسه امروز شورای شهر در حاشیه گزارش قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص مسائل زیست محیطی شهر تهران افزود: آماده ایم با حفظ مالکیت پارک پردیسان و با اجازه شورای شهر این پارک را احیا کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی گفت: توانایی این کار را داریم و تلاش می‌کنیم در این بخش مشکل نقدینگی نباشد و این پارک در خور شان تهران احیا شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شهرداری با اطلاع از موضوع فروش پارک پردیسان اعلام کرد که آمادگی خرید این پارک را دارد ولی گویا براساس صحبت‌های امروز قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست،این موضوع منتفی است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز تهران به ۱۵ متر مربع گفت: این همان سرانه جهانی است و تحقق آن از تلاش شهرداری در این زمینه حکایت دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.