حفظ محور مقاومت حیات رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کشورهای اسلامی و محور مقاومت باید برای حفظ حکومت مشروع و قانونی بشار اسد در سوریه تلاش مضاعف داشته باشند تا ضربه بسیار سنگین به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد و حیات آن‌ها بیش از این به خطر بیافتد.

ابوالفضل کمندی دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در ارتباط با بحران کنونی در سوریه اظهار داشت: با توجه به حمایت های همه جانبه کشور سوریه از نظام جمهوری اسلامی ایران در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و حفظ محور مقاومت از سوی این کشور، حمایت ایران از حکومت بشار اسد امری به جاست.

وی به نقش تشکل های دانشجویی در حمایت از حکومت سوریه اشاره داشت و افزود: با توجه به گسترش پدیده بیداری اسلامی در جهان اسلام، دانشجویان می‌توانند با ایجاد یک فضای مناسب و موثر نزد افکار عمومی و همچنین نقش رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در مجامع بین المللی سازوکارهای مناسبی را اعمال کنند.

این فعال دانشجویی با توجه به نقش ایران در حمایت از سوریه در مقابل تبلیغات منفی غرب خاطرنشان کرد: همانطور که غرب برای حمایت از ارتش آزادی خواه سوریه در ترکیه، قاهره و…علیه حکومت مشروع بشاراسد تشکیل جلسه می دهد ایران هم باید به نفع سوریه برای تحت تأثیر قراردادن فضای عمومی کشورهای مسلمان در حمایت از سوریه اجلاس حمایتی برگزار کند.

دبیر کل جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی هدف غرب و رژیم صهیونیستی از براندازی حکومت اسلامی سوریه را اینگونه عنوان کرد: با توجه به اینکه نابودی خط مقاومت اسلامی در اولویت برنامه‌ی غرب و رژیم صهیونیستی است، آن‌ها حاضر به پذیرش روابط مسالمت آمیز ایران و سوریه نیستند.

کمندی با بیان اینکه حیات رژیم پوشالی صهیونیستی به مخاطره افتاده است، گفت: با توجه به اینکه این رژیم ساختگی اسرائیل به دلیل اعمال تروریستی، هم پیمانان خود را در جهان از دست داده سوریه را به عنوان آخرین نقطه برای رسیدن به اهداف خبیثانه خود در منطقه نشانه گرفته است.

دبیر کل جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهای اسلامی و محور مقاومت باید برای حفظ حکومت مشروع و قانونی  بشار اسد در سوریه تلاش مضاعف داشته باشند تا ضربه بسیار سنگین به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد شود و حیات آن ها بیش از این به خطر بیافتد.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.