حقایقی که باعث چادری شدنم شد

من پی بردم اگه خدا ازم راضی باشه بنده اش هم راضیه .عمه ام ومادرم بامن صحبت های دیگه ای هم داشتند درمورد عذاب زنان بد حجاب و….که همشو یادم نمیاد .

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

حتما با سلسه مطالبی با عنوان “خانم‌ها حتما بخوانند” یا محوریت مسئله حجاب که هر شب در مجله شبانه منتشر می‌شود آشنا هستید.

اگر شما دوستان گرامی نیز مطلب، خاطره،دلنوشته و … در مورد مسئله حجاب دارید می توانید به ایمیل bashgaheshabaneh@gmail.com ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر شود شما حتی می توانید در این بخش مطالب دیگر عزیزان را نقد کنید.

—————————————————————-

من عاشق چادرمم چون تاج بندگیمه اولش دختر زیاد محجبه ای نبودم و دوست هایی هم که داشتم بیشتر من رو ترغیب می کردند به تیپ های روز اون موقع ، که متاسفانه تیپ های روز تا حالا غیر اسلامی مونده عمه ام بود که چند بار با راهنمایی هاش وگفتار دلنشینش که با روی گشاده همراه بود من رو در مقطع راهنمایی متحول کرد

عمه ام خیلی مهربان بود و به من احترام می گذاشت و این رو چند بار ثابت کرده بود مادرم هم من رو تشویق می کرد و با دنیای زیبایی آشنا کرد داستانهای از آدم هایی می گفت که با وجود اذیت افراد جاهل با پشتوانه خدا رو اعتقادشون موندن و مردم قبرشونو زیارتگاه کردند.

عمه ام در مورد شخصیت آدمی که در برابر هرچی جز خدا ایستاد برایم گفت اون شخصیت رو یادم نمیاد کی بود. ولی من پی بردم اگه خدا ازم راضی باشه بنده اش هم راضیه .عمه ام ومادرم بامن صحبت های دیگه ای هم داشتند درمورد عذاب زنان بد حجاب و….که همشو یادم نمیاد .

من کلا عوض شدم نماز شب رو شروع کردم نماز غفیله و … و احساس کردم با انتخاب چادر ظاهرم به افراد با ایمان نزدیک تره و اول از همه رفتم سراغ چادر با شوق خیلی زیادی از مادرم خواستم برام چادر بخره نقش معلم، والدین و کسی که بتواند حقایقو زیبا و با روی گشاده به دختران خصوصا در مقطع ابتدایی و راهنمایی آشکار کنه خیلی زیاده

اون موقع سال دوم یا سوم راهنمایی بودم که چادری شدم و تا الان که سال آخر کارشناسی ارشد هستم عاشقانه و عاقلانه باش موندم و خواهم ماند.من چادرم رو خیلی دوست دارم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.