حقوق بشر برای استحاله مکاتب الهی تدوین شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی ظهر پنجشنبه در اولین همایش پدافند غیرعامل از منظر دین که به همت کمیته پدافند غیرعامل سازمان تبلیغات اسلامی در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد به سوء استفاده سازمان‌های بین‌المللی از کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: امروز سازمان ملل، حقوق بشر، بانک‌ها و مجامع بین‌المللی به بهانه فریبنده بررسی نوسانات کشورها، نبض اقتصادی همه کشورها را در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه لازم نیست دولت‌ها اموالشان را به این سازمان‌ها اعلام کنند تصریح کرد: باید به حال این سازمان‌ها فکری شود چون اینها برای دفاع از کشورها و ملت‌ها ایجاد شده‌اند ولی علیه آنها کار می‌کنند.

وی ادامه داد: آنها از مدتها پیش بیانیه حقوق بشر را تدوین کردند و موضوعاتی همچون کرامت، آزادی، عدالت و حقوق طبیعی را مطرح کردند در حالی که این الفاظ خیلی فریبنده است و فقط برای استحاله مکاتب الهی بیان شده است.

آیت‌الله فاضل لنکرانی تاکید کرد: اینکه در زمان ما از دهکده جهانی نام می‌برند، اگر نظام جمهوری اسلامی نبود آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در اهداف غیر منطقی خودشان موفق شده بودند.

به گفته رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) انقلاب اسلامی نه تنها اسلام را از خروارها خاک که زیر آنها مدفون شده بود نجات داد بلکه به فریاد همه ملت جهان رسید.

وی ادامه داد: مسئولان ما باید به این سمت بروند که خطوط اصلی بین‌المللی را تغییر دهند و اگر این خطوط به همین شکل پیش رود نمی‌توانیم به اهدافی که می‌خواهیم برسیم.

آیت‌الله فاضل لنکرانی بر لزوم اطلاع رسانی بیشتر در مورد ماهیت فعالیت سازمان پدافند غیرعامل گفت: عنوان پدافند غیرعامل هنوز در مراکز علمی و در جامعه جا نیفتاده و برای اینکه اهل فکر ما از توطئه‌های دشمنان مصون بمانند باید اطلاع رسانی شود.

وی حضور عرفان‌های دروغین در کشور را یکی از راهبردهای دشمنان برای از بین بردن نظام اسلامی برشمرد و تاکید کرد: این عرفان‌ها شعبه‌های مختلفی دارد و بعدها ممکن است آنها این شعبه‌ها را تلفیق کنند تا جایگزین مکاتب آسمانی شود

وی با انتقاد از چاپ آثار نویسندگانی که گرایش به عرفان‌های نوظهور دارند گفت: در قم کتاب‌هایی وجود دارد که نویسنده آن یک زن آمریکایی است و این کتاب ۱۲ بار ترجمه شد و ۷۵۰ هزار تیراژ دارد. این کتاب راهکار دیگری برای دعایی که امروز هر مسلمان و شیعه می‌خواند ذکر کرده است. وقتی فکر جوان ما با این مسائل مخلوط شد چطور می‌توانیم او را از توطئه‌های دشمنان مصون نگه داریم.

آیت‌الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه مهمترین بخش پدافند غیرعامل جلوگیری از نفوذ فکری دشمنان است تصریح کرد: به جای اینکه این همه کتاب‌های عجیب و غریبی در مورد عرفان‌های نوظهور چاپ شود باید کتاب‌های مذهبی با تیراژ میلیونی چاپ شود و در اختیار قشرهای مختلف مردم قرار گیرد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.