حقوق ساکنین پلاک ۸۴ ساوه کاملا محفوظ است / برخورد قانونی با فرصت طلبان

ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: از حقوق ساکنین شهرک علوی ساوه دفاع کرده و مانع از تضییع حقوق آنان خواهیم شد اما در عین حال اجازه سوءاستفاده به فرصت طلبان نخواهیم داد.

هادی ملکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در خصوص اخبار و بعضا شایعات منتشر شده در مورد پلاک ۸۴ واقع در شهرک علوی ساوه که موجب نگرانی تعداد قابل توجهی از ساکنین پلاک فوق و شهروندان شده است، باید گفت که ساکنین پلاک مذکور هیچ نگرانی نداشته باشند و اصولا از ابتدا هم هیچ قصد و غرضی برای تضییع حقوق مردمی که از طریق قانونی ملکی را خریده و ساخته اند نبوده و نیست بلکه اتفاقا هدف این است که مشکلات قانونی و شرعی این پلاک حل شود.

وی ادامه داد: به هر حال عده ای بر خلاف مقررات قانونی و با سوءاستفاده و نفوذ در برخی ادارات، اراضی ملی را که متعلق به همین مردم شهر ساوه است و باید به بهای پایین تری به دست مردم برسد به ناحق تصرف کرده و وجوه کلانی به دست آورده اند که این وجوه جزو حقوق مردم ساوه است و نباید اجازه دهیم عده ای سودجو و فرصت طلب حق قانونی شهروندان را به نفع خود تصاحب کنند.

رییس دادگستری ساوه تصریح کرد: قوه قضاییه به جد پیگیر مجازات این افراد و کلیه کسانی است که مرتکب این تخلفات و جرایم شده اند، ولی افرادی که از طریق قانونی زمین خریده و ساخت و ساز کرده اند نگرانی نداشته نباشند.

وی ادامه داد: شهروندان ساکن این منطقه یقین بدانند که دادگستری به همان اندازه که با مرتکبین این جرم زمین خواری برخورد می کند چندین برابر در حفظ حقوق این افراد جدیت داشته و اجازه تضییع حقوق ایشان را نمی دهد.

به گفته ملکی، متوقف ماندن اقدامات در این پلاک هم به لحاظ جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از این پلاک بود و پس از رفع موانع قانونی دستورات لازم در این خصوص نیز صادر می شود.

رییس دادگستری ساوه در پایان به ساکنین این منطقه توصیه کرد که هیچ نگرانی نداشته باشند و تحت تاثیر افرادی که مطامع خویش را در خطر دیده اند قرار نگیرند. مالکیت این افراد در املاک خود به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.