حقوق مربیان به هیچ وجه کاهش نیافته!/قول پرداخت دستمزد مربیان خارجی را از کمیته گرفتیم

۲۸ آبان ،

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: کاهش دستمزد حقوق مربیان داخلی صحت ندارد.

محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این اعلام شده بود حقوق بعضی از مربیان داخلی نسبت به قبل کاهش یافته است که بنده با قاطعیت اعلام می کنم که  چنین چیزی نیست به طوریکه در رشته روئینگ ما افزایش حقوق داشتیم و از وقت حضورم در فدراسیون تمام دستمزد ها با تعامل بوجود آمده با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به طور کامل پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر حقوق مربیان بر اساس مبالغ تعیین شده از سوی فدراسیون پیشی پرداخت می گردد و تا پایان سال جاری برنامه ای در خصوص افزایش حقوق مربیان و ورزشکاران  نخواهیم داشت.

**نمی توانیم منکر مشکلات شویم!

 وی تصریح کرد:  در حال حاضر مشکلاتی گریبان گیر تمام فدراسیون های ورزشی شده است و ما نیز  با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم و نمی توانیم منکر آن شویم به همین سبب در حال حاضر امکان افزایش حقوق مربیان و ورزشکاران وجود ندارد.

اسبقیان تصریح کرد:  خوشبختانه با وجود مشکلات جاری توانستیم با مدیریت خوب دستمزد ها را پرداخت کنیم همچنین در صورتیکه از عملکرد مربیان و ورزشکاران رضایت داشته باشیم با اهدا پاداش از آنها تقدیر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: البته ما در نظر داریم با انجام کارهای کارشناسی و در صورت مهیا شدن شرایط از سال آینده تجدید نظری در خصوص  دستمزد مربیان  داشته باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص تغذیه نامناسب قایقرانان آبهای گفت: بنده مرتب از نحوه تمرینات تیم ملی بازید می کنم و هیچ مشکلی در خصوص نحوه برپایی اردوها وهمچنین تغذیه وجود ندارد ودر این خصوص شکایتی به بنده اعلام نشده است. اما برای اطمینان از این موضوع مشکل تغذیه ملی پوشان را پیگیری خواهم کرد. 

همچنین وی در خصوص جذب مربیان خارجی اظهار داشت:در پی رایزنی با مسئولان  ورزش و کمیته ملی المپیک  آنها با جذب مربی خارجی موافقت کردند .

با توجه به اینکه رشته از رشته روئینگ این نیاز احساس می گردد به همین سبب در حال حاضر مسولان کمیته با چند مربی وارد مذاکره شده اند و ما در نظر داریم از سال آینده از مربی خارجی استفاده کنیم و البته این قول را از مسئولان کمیته ملی المپیک گرفتیم تا حقوق مربی خارجی از سوی آنها تقبل شود.

وی گفت: در حال حاضر هدایت تیم ملی آقایان بر عهده افشین فرزام است و خوشبختانه درحال حاضر وی عملکرد خوبی دارد و باتوجه به اینکه پیش از این نیز این مربی موفق به کسب سهمیه المپیک در بخش بانوان شده بود به همین سبب تا پایان  سال از حضور فرزام در  تیم ملی استفاده خواهیم کرد.

**استفاده از مربیان درجه دو در تیم ملی بی فایده است

 وی افزود:  پیش از این برای هدایت تیم ملی از مربی درجه ۲ استفاده می گردد.
اما د رنظر داریم از این پس از مربیانی  استفاده کنیم که نه تنها از دانش روز دنیا برخوردار باشند بلکه از سطح بالاتری نیز برخوردار باشند.
 
اسبقیان یاد آور شد: تمرینات تیم های ملی بدون وقفه ای همچنان پیگیری خواهد شد و با توجه به شرایط نامناسب جوی ما در نظر داریم از این پس اردوهای آماده سازی  تیم های ملی را در شهرهای جنوبی برپا کنیم و قایقرانان به اردوهای آماده سازی اعزام نخواهند شد.

 وی تاکید کرد:  با توجه به ظرفیت های موجود در استانهای جنوبی وامکانات خوب این استانها محل های بسیار خوبی برای برپایی اردوهای آماده سازی می باشند وهمچنین از طریق حضور در شهرهای جنوبی می توانیم بحث استعدادیابی  را نیز به خوبی  عملیاتی و اجرایی کنیم./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.