حقوق پرستاران بیمارستانهای خصوصی تا ۵۰۰ هزار تومان از دولتی کمتر است

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۲:۳۱:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

عضو هینت مدیره نطام پرستاری تهران:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: حقوق پرستاران بیمارستانهای خصوصی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از پرستاران مراکز دولتی کمتر است.
به گزارش خبرگزاری آریا، عباس عبادی هدف از بازدیدهای دوره ای از بیمارستانهای خصوصی تهران را آشنایی با مسائل و مشکلات پرستاران بخش خصوصی برشمرد و افزود: تفاوت حقوقی بخش خصوصی و دولتی، عدم اجرای قانون ارتقاء بهره وری، عدم تعلق حق جذب عمده مشکلات مطرح از سوی پرستاران بخش خصوصی بود.
وی با اشاره به اختلاف ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی میان دستمزد پرستاران بخش خصوصی و دولتی پرستاران این بخش خواستار یکسان سازی حقوق بودند.
عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران ادامه داد: بیمارستانها وابسته به ۴ تا ۵ سازمان نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، دانشگاهی و خصوصی هستند که البته میزان حقوق و دستمزد پرستاران بخش خصوصی(به جزء در چند بیمارستان) کمتر از بخش دولتی است.
عبادی با بیان اینکه از ۱۶۰ بیمارستان در تهران ۴۰ درصد متعلق به بخش خصوصی است، یادآور شد: همکاران بیمارستانهای بخش خصوصی را به لحاظ جغرافیایی به چندین بخش تقسیم کرده اند که بر این اساس من بیمارستانهای شهیدباهنر، نیکان، الغدیر را بازدید کردم.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۴۳۱۴۶۸۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.