حقیقی:مقابل سپاهان مستحق پیروزی بودیم

۳۰ام بهمن ،

به گزارش فارس، رضا حقیقی در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: این مسابقه از دو جهت برایمان مهم بود، اول اینکه می‌خواستیم با پیروزی مقابل سپاهان به بالای جدول برسیم و دوم اینکه شکست در دیدار رفت و با آن شرایط خاص را جبران کنیم خوشبختانه به هدف‌مان دست پیدا کردیم و یکی از بزرگترین تیم‌های ایران را شکست دهیم.

وی افزود: سپاهان بازی خوبی را انجام داد اما ما کاملا برتر بودیم و آنها راهی جز شکست نداشتند. خیلی خوشحالم که در این مسابقه به پیروزی رسیدیم نکته این برد گل دقیقه ۹۲ نوروزی بود که سبب شد خیلی بیشتر به هواداران بچسبد.

حقیقی در مورد دیدار آینده پرسپولیس مقابل آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: بازی با آلومینیوم بسیار سخت‌تر از بازی مقابل گهر است ما حتی اگر در تهران هم به مصاف این تیم می‌رفتیم کارمان سخت‌تر بود. آلومینیوم با شرایط سختی که دارد انتحاری بازی خواهد کرد اما با شرایطی که داریم در هر مسابقه راهی به جز برد نداریم. باید به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

وی در مورد عملکرد نقی‌زاده خاطرنشان کرد: نقی‌زاده بازی بسیار خوبی را انجام داد و کنارش توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، نظر سرمربی مهم است و برایم فرقی نمی‌کند کنار کدام بازیکن، بازی می‌کند او تاثیر زیادی در موفقیت روز قبل تیم ما داشت.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه چرا از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شود، اظهار داشت: چه صحبتی بکنم؟ بعد از دیدار مقابل استقلال در لیست تیم ملی قرار نگرفتم. از مشهد بلیت تهیه کردم و به تهران آمدم و فکر می‌کردم صددرصد دعوت خواهم شد، هیچ اعتراضی نکردم او قبلا من را به تیم ملی دعوت کرد اما این بار این اتفاق نیفتاد. حرف و حدیث‌هایی به وجود آمد اما او دیدگاه قبلی‌اش را نسبت به من دارد. در ادامه تلاش می‌کنم و در تمرینات به نحوی کار می‌کنم که به طور قطعی به تیم ملی دعوت شوم.

حقیقی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد او از نفراتی که در تیم ملی در پستش به میدان می‌رود بسیار بهتر است، عنوان کرد: نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم و بهتر است در مورد آن حرف نزنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.