حقیقی: از استقلال هم پیشنهاد داشتم

 رضا حقیقی در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم فجرسپاسی تصریح کرد: مثل اینکه عزم مدیران فجر برای تیمداری جزم شده است. ما تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و فکر می‌کنم ۷۰ درصد بازیکنان مورد نظر یاوری هم جذب شده‌اند. امیدوارم بتوانیم خیلی زود به هماهنگی برسیم و با یک تیم شاداب وارد مسابقات شویم.

وی درباره وضعیتش برای فصل آینده هم تاکید کرد: قرار شد در فجر بمانم اما هنوز به توافق مالی نرسیده‌ام و قراردادم را ثبت نکرده‌ام. در این چند روز حتی از باشگاه استقلال و از طرف امیر قلعه نویی هم برای حضورم در این تیم تماس گرفتند اما به آنها گفتم باید با باشگاه فجر صحبت کنند.

هافبک تیم فجرسپاسی در پاسخ به این سئوال که “آیا نبودش در استقلال و پرسپولیس باعث از دست رفتن جایگاهش در تیم ملی نمی‌شود؟”، گفت: من از تیم فجر به تیم ملی رسیدم و حالا هم نگران چیزی نیستم. خوشبختانه “کارلوس کی‌روش” به فوتبالم اعتقاد دارد و دید او بالاتر از این صحبت‌هاست. ضمن اینکه دیگر زمان دعوت شدن به تیم ملی از طریق استقلال و پرسپولیس گذشته است.

حقیقی در پایان گفت: در واقع باید بگویم یکی از دلایل اصلی که باعث شد در فجر بمانم، این بود که تیم ملی را در سال آینده هم داشته باشم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.