حقیقت‌پور: القاعده در کنترل عملیاتی سیا و موساد است

۱۱اردیبهشت،

noor-34-1.jpg

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دربارهٔ ادعای مقامات کانادا مبنی بر ارتباط مظنونین بمب‌گذاری راه‌آهن این کشور با القاعده ایران، گفت: از دست‌اندرکاران این کشور می‌خواهیم که فرصتی برای مطالعه و تحقیق اختصاص دهند و حرفی نزنند که از بنیان غلط است.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: من واقعا خواهش می‌کنم کسانی به عنوان مسوولان و مقامات کانادا اظهارنظر کنند که از شعور و فهم سیاسی و امنیتی برخوردارند.

وی افزود: بروز و ظهور القاعده از کشورهایی است که اولا اهل سنت می باشند، ثانیا به شدت متحجرند و دیگر اینکه شدیدا متعصب می باشند و ما این ویژگی‌ها را در جمهوری اسلامی ایران نداریم، بنابراین «القاعده ایران» چیزی مثل همان اتهامی است که شاه به بعضی از انقلابیون می‌زد و می‌گفت اینها مارکسیست‌های اسلامی می باشند. در حالی که نه یک مارکسیست می‌تواند مسلمان باشد و نه یک مسلمان می‌تواند مارکسیست باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: اینکه القاعده در کنترل عملیاتی سازمان‌هایی مثل سازمان سیا و موساد بوده، موضوعی است که کاملا روشن است، بنابراین چنین اظهارنظرهایی نمی‌تواند در افکار عمومی دنیا تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.