حقیقت‌پور: ۱+۵ منتظر نتیجه انتخابات ایران است/ حضور مردم سبب قدرت مذاکره کنندگان ایرانی خواهد شد

۰۷اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه در اظهار نظری عنوان کرد که مذاکرات هسته ای ایران مستقل از بحث انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.( ایــنــجـــا)

در این ارتباط منصور حقیقت‌پور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان اینکه مسئول مذاکرات هسته‌ای شورای عالی امنیت ملی است و موضع ایران با تغییر دولت‌ها تغییر نخواهد کرد گفت: این طمع ۱+۵ است که منتظر می باشند ببینند کدام جناح در ایران بر سر کار می‌آید.

وی در ادامه افزود: من هم معتقدم تا پایان انتخابات ۲۴ خرداد مذاکرات جدی بین ایران و ۱+۵ صورت نخواهد گرفت. اما امیدواریم با حضور مردم پس از انتخابات مقتدرانه مذاکرات ایران و ۱+۵ پیگیری شود.

حقیقت پور با بیان اینکه مسئول مذاکرات دولت‌ها نیستندۀ تصریح کرد: تاثیری که انتخابات بر مذاکرات خواهد گذاشت به واسطه حضور مردم خواهد بود. اگر مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند مذاکره کنندگان ایرانی با قدرت در مذاکرات حاضر خواهند شد و محکم از مواضع ایران حمایت می‌کنند.

وی همچنین گفت: انشاالله مردم با حضور پورشور خود حماسه‌ای را که مقام معظم رهبری فرمودند خلق خواهند کرد و این انتخابات سبب انسجام داخلی و قدرت نمایی خارجی ایرانی خواهد شد.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.