حقیقی: مطمئن هستم که می توانم حریف ژاپنی را شکست دهم

۰۱م آذر ،

فرید حقیقی پس از رسیدن به دیدار رده بندی مسابقه های کاراته قهرمانی جهان در فرانسه اظهار داشت: در دیدار با آنتونیو دیاز ونزوئلایی عملکرد خوبی داشتم و معتقدم وی مثل قبل شاداب نبود.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، حقفیقی با اشاره به اینکه پس از این شکست ناامید نشده، گفت:در دیدار اول برابر نماینده کانادا که مدال برنز سال ۲۰۰۴ جهان را در کارنامه دارد، چندان نمایش خوبی نداشتم، اما در دیدارهای بعدی به خوبی در تاتامی حاضر شده و خوشحالم که در یک قدمی کسب مدال هستم.

حقیقی با اشاره به اینکه اولین حضور خود در رقابت های جهانی را تجربه می کند، عنوان کرد: جو مسابقه های جهانی بزرگسالان بسیار سنگین است و با هر اتفاق دیگری تفاوت دارد.

وی در خصوص رویارویی با نماینده ژاپن برای رسیدن به مدال برنز اظهار داشت: دو بار با این کاتارو روبرو شده و هر چند برابر وی شکست نصیبم شد، اما به توانایی های خود برای شکست دادن ورزشکار ژاپنی ایمان دارم.

ملی پوش کاتای ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم همانطوری که اولین مدال جهانی رده سنی جوانان را در بخش کاتا برای ایران کسب کردم، در رده سنی بزرگسالان نیز به این موفقیت دست یابم.

حقیقی در پایان از مردم ایران خواست تا در این شب های عزیز، وی را برای رسیدن به مدال برنز مسابقه های جهانی کاراته در شهر پاریس دعا کنند.

بیست و یکمین دوره مسابقه های کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان با حضور نمایندگان ۱۱۳ کشور از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر پاریس پایتخت فرانسه آغاز شده است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.