حقی نماینده ایران در المپیک لندن شد/ انتخاب خسروشاهی به عنوان ذخیره

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، رقابتهای انتخابی رکابزنان اعزامی به المپیک ۲۰۱۲ لندن، امروز یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری یزد برگزار شد که علیرضا حقی با کسب جایگاه نخست در ماده تایم تریل انفرادی، جواز حضور در رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کرد.

در این مسابقه که رکابزنان در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت ۵۰ کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند، حقی با کسب زمان یک ساعت و ۱۱ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه بر سکوی نخست ایستاد تا به عنوان رکابزن اصلی تیم ملی دوچرخه‌‍سواری کشورمان در المپیک لندن شرکت کند.

امیر زرگری و حسین عسگری از استان مرکزی، علیرضا حقی از استان البرز، مهدی سهرابی و عباس سعیدی‌تنها از استان زنجان، قادر میزبانی و بهنام خلیلی خسروشاهی از استان آذربایجان شرقی، آروین معظمی گودرزی و علی ترابی از استان لرستان، محمد رجبلو از استان تهران و حسین ناطقی از استان اصفهان، نفراتی هستند که برای شرکت در این مسابقه انتخابی دعوت شده‌اند.

در پایان این رقابت حساس، بهنام خلیلی خسروشاهی با کسب زمان یک ساعت و ۱ دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه به عنوان رکابزن ذخیره معرفی شد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.