حق‌التالیف ۵ چاپ «نیم‌کیلو باش ولی خودت باش» به زلزله‌زدگان اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «نیم‌ کیلو باش ولی مرد باش» مجموعه‌ای از حکایات کوتاه اخلاقی است که موضوع اصلی آن‌ها خودشناسی است و موضوعاتی چون کسب مهارت‌های زندگی در کنار محور اصلی کتاب در میان پیام‌های حکایت‌ها وجود دارد.

بخشی از حکایت‌های کتاب به قلم سعید گل‌محمدی نوشته شده است. بخشی از حکایات و قصه‌ها هم توسط وی از آثار خارجی ترجمه و گروهی دیگر از آن‌ها توسط وی از متون قدیمی و کهن ادبیات فارسی گردآوری شده است. هر یک از حکایات کتاب پیامی دارد و برای تولید این کتاب که ۲۴۰ قصه و حکایت کوتاه را در حجمی ۳۶۰ صفحه‌ای در برمی‌گیرد، ۳ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

«نیم کیلو باش ولی خودت باش» سه شنبه هفته گذشته توسط انتشارات آسیم به چاپ رسید که قرار است توزیع آن از امروز آغاز شود و مولف کتاب، حق‌التالیف خود را تا ۵ نوبت چاپ کتاب به زلزله‌زدگان آذربایجانی اهدا کرده است.

چاپ اول این کتاب با ۲ هزار و ۲۰۰ نسخه منتشر شده است و افرادی چون احمد روستا، کامران صحت، مرتضی احمدی‌منش، علی شمیسا و احمد حلت درباره آن مطالبی نوشته‌اند که در ابتدای کتاب درج شده است.

طبق سخنان مولف کتاب، وی حق التالیف خود را از فروش کتاب‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجانی اهدا کرده است و اطلاعی در این زمینه که ناشر فروش این کتاب را به زلزله‌زدگان اختصاص می‌دهد یا خیر ندارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.