حق ملی پوشان ساحلی حتی یک پراید هم نیست!/ کسی از پاداش ویژه خبر نمی دهد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای اولین بار در یک رشته توپی پرچم ملی جمهوری اسلامی را در تورنمنتی جهانی به اهتزاز در آورده اما انگار این موفقیت بزرگ برای مسئولان ورزش کشور کوچکترین اهمیتی ندارد.

آریا صالحی: ۱۰ روز پس از موفقیت بزرگ ملی پوشان ساحلی که شوری عظیم را در دل همه مردم ایران ایجاد کرد ، هیچ خبری از تقدیر از ملی پوشان این تیم نیست. اگرچه از همان ابتدا فدراسیون فوتبال اعلام کرد بودجه ای برای تجلیل شایسته از ملی پوشان فوتبال ندارد ، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم که سران شان برای مراسم ورود ملی پوشان این تیم و بودن در کادر دوربین ها به ورزشگاه رفته بودند ، حالا دیگر هیجانی برای تقدیر از ملی پوشان ساحلی ندارند. ورزشکارانی که در میان همه ورزش های توپی کمترین درآمد را دارند بعد از موفقیت بزرگ شان طلب خودروهایی را که به سایر قهرمانان در دو ساله اخیر داده شد را نداشتند اما حتی کمیته ملی المپیک که در کمتر از چند روز برای ملی پوشان والیبال اسپانسر گرفت و از آنها تقدیر کرد ، این بار کوچک ترین حرکتی برای ساحلی بازان نداشته است. فدراسیون هم که مدام از بی پولی می گوید. دولت تازه هم که بسیار شایسته بنا دارد تا دیگر از آن مجوزهای کذایی به هیچ تیم یا ورزشکاری ندهد. از آن مجوزهایی که مسئولان عالیرتبه فدراسیون فوتبال با داشتنش به دنبال وارد کردن مازاراتی بودند ، نمی دهد .

با این وجود برای این قهرمانی انگار قرار نیست حتی پاداش ویژه ای به اندازه یک پراید به این بچه ها که مهمترین قهرمانی فوتبالی و توپی ایران را برای کشورمان بدست آورده اند ، بدهند. اگرچه نصرالله سجادی ، در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد پاداش های این قهرمانان هم در مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور اهداء می گردد اما این یعنی خبری از پاداش ویژه مثل فوتبالیست ها ، قهرمانان کشتی و حتی  والیبالیست ها نیست.

۴۱۴۱ 


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.