حل مشکلات و به روز کردن دانشکده خبر/ معرفی سرپرست جدید درهفته جاری

مدیر عامل خبرگزاری ایرنا از معرفی سرپرست جدید دانشکده خبر در هفته جاری خبر داد.

محمد خدادی درباره معرفی سرپرست جدید دانشکده خبر با بیان اینکه در این زمینه برنامه جدی داریم به خبرنگار مهر، گفت: ظرف این هفته رئیس دانشکده خبر معرفی می شود و گزینه جدید در تصمیم با مراکز ذیربط تر مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه هایی برای دانشجویان و روزآمد کردن دانشکده خبر تهیه و گزینه های مختلف مشخص شده اند؛ هم اکنون نیز در حال مذاکره هستیم.

مدیر عامل خبرگزاری ایرنا با یادآوری اینکه از روز نخست حضورم در خبرگزاری ایرنا کارگروهی مشغول بررسی جوانب این امر شدند، اضافه کرد: بررسی حل مشکلات و به روز کردن دانشکده خبر همچنین ساختمان و هر چه مربوط به این دانشکده است در دستور کار قرار گرفت.

خدادی بر ارزشمند بودن مرکز آموزشی دانشکده خبر تاکید و به مهمترین برنامه ای که برای این دانشکده در نظر گرفته شده است، اشاره کرد و گفت: از ظرفیت دانشجویان دانشکده خبر در تولید ایرنا و موسسه ایران به منظور ایجاد هم افزایی میان این سه مرکز، بهره مند خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشکده می توانند به عنوان نیروی جوان، پویا، باتحرک و در عین حال خوش فکر در ظرفیتهای پژوهشی و تولیدات خبر فعالیت کنند.

مدیر عامل خبرگزاری ایرنا علت زمان بر شدن این مورد را بررسیهای کارشناسانه، جامع و به دور از احساسات عنوان کرد و اظهار داشت: از دانشکده خبر بازدیدی به عمل آورده ام و روزانه مسائل آن را پیگیری می کنم.

خدادی در پاسخ به این سوال که آیا در ساختمان فعلی دانشکده خبر تغییراتی ایجاد می شود یا به میدان راه آهن منتقل خواهد شد، گفت: در این باره تصمیم کارشناسانه گرفته می شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.