حل نشدن مشکل قبلی یاهو مسنجر

مشکل

proxy چیه؟من از اینتر نت adsl استفاده میکنم و از فیلتر شکن مدتی است استفاده نکرده ام.(بعد از تعویض ویندوز)قبلا از فیلترشکن free gateاستفاده میکردم .در راهنمای فیلتر شکن نوشته شده پراکسی این گونه تنظیم میشود۱۲۷٫۱٫۱٫:۸۵۸۰
لطفا واضح پاسخ دهید
بسیار متشکرم.

ارسال کننده

راه حل

با سلام

Proxy Server نرم افزاری است که در یک شبکه حد واسط بین اینترنت و کاربران واقع می شود. فلسفه ایجاد Proxy Server قراردادن یک خط اینترنت در اختیار تعداد بیش از یک نفر استفاده کننده در یک شبکه بوده است ولی بعدها امکانات و قابلیتهایی به Proxy Server افزوده شد که کاربرد آن را فراتر از به اشتراک نهادن خطوط اینترنت کرد .

بطور کلی Proxy Server ها در چند مورد کلی استفاده می شوند . یک کاربرد Proxy Server ها ، همان به اشتراک گذاشتن یک خط اینترنت برای چند کاربر است که باعث کاهش هزینه و کنترل کاربران و همچنین ایجاد امنیت بیشتر می شود . کاربرد دوم Proxy Serverها ، در سایتهای اینترنتی به عنوان Firewall می باشد . کاربرد سوم که امروزه از آن بسیار استفاده می شود ، Caching اطلاعات است . با توجه به گران بودن هزینه استفاده از اینترنت و محدود بودن پهنای باند ارتباطی برای ارسال و دریافت اطلاعات ، معمولا نمی توان به اطلاعات مورد نظر در زمان کم و با سرعت مطلوب دست یافت . امکان Caching اطلاعات ، برای کمک به رفع این مشکل در نظر گرفته شده است . Proxy Server ، سایتهایی را که بیشتر به آنها مراجعه می شود را دریک حافظه جداگانه نگاه می دارد. به این ترتیب برای مراجعه مجدد به آنها نیازی به ارتباط از طریق اینترنت نیست بلکه به همان حافظه مخصوص رجوع خواهد شد . این امر باعث می گردد از یک طرف زمان دسترسی به اطلاعات کمتر شده و از سوی دیگر چون اطلاعات از اینترنت دریافت نمی شود ، پهنای باند محدود موجود با اطلاعات تکراری اشغال نشود . بخصوص آنکه معمولا تغییرات در یک Website محدود به یک یا دو صفحه می باشد و گرفتن اطلاعات از اینترنت بدون Caching به معنای گرفتن کل سایت می باشد حال آنکه با استفاده از Proxy Server و امکان Caching اطلاعات ، میتوان تنها صفحات تغییر کرده را دریافت کرد.

————–

واسه مشکل شما عرض کردم ممکنه از سرعت پایین اینترنتت باشه…

البته گاهی مخابرات پورتا رو می بنده که دیگه هیچ جوره بالا نمیاد..نه مسنجر نه ایمیل یاهو…

یاهوو مسنجر رو پاک کنید و آخرین ورژن رو دوباره نصب کنید.

موفق باشید.

Admin Sadeghi

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.