حل کردن مشکل بدحجابی در نمایشگاه‌ها با انتظامات مردمی

مریم صدر:استاندار تهران با اشاره به بروز برخی مسائل نظیر بدحجابی در نمایشگاه‌های برگزار شده توسط استانداری و سایر دستگاه‌ها، گفت: این موارد را در مرحله اول از طریق انتظامات مردمی برطرف می‌کنیم و اگر لازم بود از نیروی انتظامی کمک می‌گیریم.
مرتضی تمدن به ایسنا می گوید که استانداری تهران در جریان برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا که در طول سال چندین بار برگزار می‌شود،‌ همواره بسیاری از ملاحظات ترافیکی و راهنمایی و رانندگی اطراف آن، موضوع پارکینگ و عبور و مرور شهروندان را در کنار موضوع قیمت و کیفیت در نظر می‌گیرد، گفت: ممکن است در کنار این موارد برخی مسائل نظیر بدحجابی در نمایشگاه‌ها مثل مورد اخیر به وجود آید که این موارد را در مرحله اول سعی می‌کنیم از طریق انتظامات مردمی و خود غرفه داران برطرف کنیم.
او می گوید: درعین حال برگزارکنندگان این نمایشگاه‌ها باید موارد لازم تذکر را به فروشندگان و اعضای خود بدهند اما اگر مواردی در درون فضای نمایشگاه به وجود آمد که مربوط به وظایف ذاتی نیروی انتظامی بود، طبیعتا نیروی انتظامی باید با آن برخورد کند.
این صحبت ها شاید در جواب مسائل پیش آمده چند روز اخیر باشد سردار کارگر ، معاون اجتماعی ناجا در مراسم افتتاح انجمن سینمایی پلیس گفت: از همین جا اعلام می کنم از این به بعد هر جشنی، جشنواره ای و همایشی در ایران برگزار می شود اگر با موازین اسلامی همخوانی نداشته باشد، برخورد می کنیم. مشابه همان اتفاقی که در جشنواره غذا افتاد.مسوولیت چنین جشن هایی هم با وزارت ارشاد است.
دو هفته پیش از این صحبت نیروی انتظامی نوزدهمین نمایشگاه اگروفود را به دلیل بدحجابی برخی غرفه داران پلمب کرده بود
یک روزبیشتر از این صحبت نگذشته بود که سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه سی و سومین نشست مدیران حقوقی سازمانها و دستگاهها گفت سخنانی که دیروز سردار کارگر اعلام کرد این است که برگزار کنندگان این جشنواره ها موظف به اجرای قانون و کنترل مراسم هستند.وی ادامه داد: شاید در این یکی دو باری که پلیس تذکر نداده است و مسئولان وظیفه خود را انجام نداده اند باعث شده تا افراد ضوابط برگزاری جشنواره ها و مراسم را رعایت نکنند.
حالا استاندار تهران قبل از آغاز نمایشگاه عرضه کالا می گوید که با انتظامات مردمی می خواهد مشکل بد حجابی غرفه داران را حل کند تا نیازی به حضور نیروی انتظامی و برخورد نباشد.
۴۵۴۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.