حماس، قدرت خود را به رخ اسراییل می‌کشد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۳۱۱۹

حماس، قدرت خود را به رخ اسراییل می‌کشد

در بیست و هفتمین سالروز تشکیل جنبش حماس؛

حماس، قدرت خود را به رخ اسراییل می‌کشد

خبرگزاری ممتاز: نیروهای حماس به مناسبت بیست و هفتمین سالروز تشکیل این جنبش، در خیابان‌های رژه‌ای نمادین رفتند.

دوشنبه ۲۴ آذر – ۱۲:۵۷

به گزارش گروه ترجمه ایمنا، به مناسبت بیست و هفتمین سالروز تشکیل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، سربازان این جنبش در خیابان‌های غزه به شکلی نمادین رژه رفتند.
روزنامه ایندیپندنت در چاپ امروز خود ضمن اشاره به این رژه نظامی در غزه نوشت: این رژه، بزرگترین مانور نظامی حماس پس از جنگ ۵۰ روز با اسراییل محسوب می‌شود که در حقیقت بیانگر توان نظامی و دفاعی این جنبش بود.
اسماعیل هنیه، نخست وزیر اسبق دولت خودگردان فلسطین و سایر رهبران حماس نیز که در این مراسم حضور داشتند به ایراد سخنرانی پرداختند.
ابو العُبید، نماینده نیروهای مسلح حماس در سخنانی با بیان آنکه در صورت عدم بازسازی مناطق آسیب دیده در غزه، احتمال رویارویی و جنگی دیگری با اسراییل وجود دارد، افزود: فلسطین چیزی کمتر از بازسازی مناطق آسیب دیده توسط صهیونیست‌ها را نخواهد پذیرفت.
این درحالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل خود را برای جنگی سیاسی با محمود عباس، رییس جمهور فلسطین آماده می کند، چرا که محمود عباس با ارسال طرحی به سازمان ملل متحد، خواهان پایان اشغال مرزهای فلسطین توسط اسراییل شد.
نتانیاهو قرار است امروز در دیدار خود با جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا پیرامون راه حل این مسئله به بحث و تبادل نظر بنشیند؛ مسئله‌ای که به اعتقاد نخست وزیر اسراییل موجب نزدیک شدن گروه‌های افراطی به تل آویو خواهد شد.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .
Want something else to read? How about ‘Grievous Censorship’ By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed’s Blog

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.