حماس:اقتدارمان را مدیون رهبر ایران هستیم

مشاور اسماعیل هنیه گفت: امروزه بواسطه قدرت مقاومت صهیونیستها نه تنها وارد خاک غزه نمی شوند بلکه حتی از بیم موشک های مقاومت هلی کوپترهای خود را نیز بر فراز غزه به پرواز در نمی آورند. مقامات صهیونیست با کوچکترین تهدید مقاومت بشدت از سوی جامعه صهیونیستی تحت فشار قرار می گیرند چون آنها نمی توانند بیش از سه روز در پناه گاهها دوام بیاورند. این اقتدار را مدیون ملت و رهبری ایران هستیم.

به گزارش مهر ، هیاتی از مشاوران دولت منتخب حماس در غزه  در محل سفارت با غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

محمد عسقول وزیر سابق و از مشاوران اسماعیل هنیه در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و درود اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب حماس به سفیر و مقامات جمهوری اسلامی ایران از مواضع کشورمان در حمایت از مسائل امت اسلامی و در راس آن مسئله فلسطین تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت:« هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین حمایت نکرده است و مردم مظلوم غزه که سالهاست تحت فشار و محاصره قرار دارند محبت و حمایت ملت و رهبری ایران را فراموش نخواهند کرد. تاریخ حیات بشری این نیت پاک و خیرخواهان جمهوری اسلامی ایران نسبت به مردم فلسطین را ثبت خواهد کرد و قطعا ملت ایران از اجر و مزد اخروی نزد خداوند متعال برخوردار خواهند بود.»

مشاور اسماعیل هنیه با حساس خواندن شرایط منطقه و لزوم آگاهی ملت های منطقه نسبت به توطئه های رژیم صهیونیستی افزود:«خوشبختانه با حمایت همه جانبه ملت و رهبری ایران از مقاومت فلسطین و لبنان و تقویت قدرت و اقتدار ایران در منطقه و جهان، رژیم صهیونیستی روز به روز در سراشیبی سقوط فرو می رود و اگر قبلا می توانستند به راحتی وارد غزه شوند، امروزه بواسطه قدرت مقاومت نه تنها وارد خاک غزه نمی شوند بلکه حتی از بیم موشک های مقاومت هلی کوپترهای خود را نیز بر فراز غزه به پرواز در نمی آورند. مقامات صهیونیستی با کوچکترین تهدید از سوی مقاومت بشدت از سوی جامعه صهیونیستی تحت فشار قرار می گیرند به این دلیل که آنها نمی توانند بیش از سه روز در پناه گاهها دوام بیاورند. این اقتدار مقاومت را مدیون ملت و رهبری ایران هستیم.»

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسائل امت اسلامی و قضیه فلسطین گفت:«آنچه ما در مسیر حمایت از حق و عدالت انجام می دهیم که البته نماد و مصداق آن پشتیبانی از قضیه فلسطین می باشد یک واجب دینی و انسانی است. وظیفه ما ادای واجب است. ما انتظار تشکر و قدردانی از دوستان خود نداریم و ملت ایران در طول تاریخ نشان داده است که بر اساس تعالیم قرآن و عترت از مظلوم و حق دفاع می کند.»

رکن آبادی با اشاره به ضعف روز افزون غرب و رژیم صهیونیستی در برابر قدرت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، آینده منطقه را آینده ای روشن و بنفع ملت های مظلوم و آزاده جهان دانست.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.