“حماسه‌ اقتصادی” منجر به تقویت جنبه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواهد شد

۰۱ تیرماه ۱۳،

استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: مسلما تحقق یافتن حماسه‌ اقتصادی دستاوردهای بی‌شماری از جمله تقویت جنبه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را در پی خواهد داشت.

” امیر عبدالله‌زاده” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر نقش اثرگذار دانشگاهیان و نخبگان در خلق حماسه‌ اقتصادی اظهار داشت: با توجه به زیربنای مسائل اقتصادی که همان علم و دانش است و اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان و تشکل‌های علمی، قشر دانشگاهی می‌تواند در روند پیشبرد اصلاح اقتصاد کشور موثر واقع شوند.

استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تأکیدات “مقام معظم رهبری” مبنی بر فعال کردن شرکت‌های دانش‌بنیان بیان داشت: دولت آتی به منظور رفع مشکلات اقتصادی جامعه و ایجاد “اقتصاد مقاومتی” باید تنها براساس علوم مختص به اقتصاد و احکام اسلامی عمل نماید و مسلما تحقق یافتن حماسه‌ اقتصادی دستاوردهای بی‌شماری از جمله  تقویت جنبه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وی در پایان با توجه به پیشنهاد‌های مقام معظم رهبری که سال‌هاست خواستار استقلال بودجه ایران از درآمد نفت بوده‌اند، خاطرنشان کرد: تحقق یافتن این موضوع سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد و برای تحقق این اهداف تنها به یک بسیج همگانی نیاز است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.