حماسه استقبال از گهر در دورود/ لرستانی ها برای دیدن بازیکنان لیگ برتری شان ، شهر را تعطیل کردند

به گزارش خبرآنلاین ؛ شگفتی ساز دسته اول فوتبال کشور که از دو هفته قبل تمریناتش را با کادرفنی جدید در تهران و کرج آغاز کرده ، امروز برای برپایی اردویی ۷ روزه به درود رفت. این تیم کم بنیه لرستانی که به دلیل عدم وجود ورزشگاه استاندارد در این استان باید بازی های نخستش در لیگ برتر را در ورزشگاه انقلاب کرج بازی کند ، ساعت ۱۷ عصر یکشنبه وارد شهر شد و هزاران نفر سوار بر اتومبیل و موتورهای شان درحالی که بوق می زدند به استقبال این تیم آمدند. کاروان تیم گهر بیش از یک ساعت را در مسیری ۲ کیلومتری در ترافیک بود تا به فرمانداری شهر برسد و بازیکنان جدید تیم به مردم شهر معرفی شوند. گهر نخستین تیم لرستانی تاریخ لیگ برتر است که سال قبل با خلق شگفتی توانست لیگ برتری شود و امسال پس از مشکلات فراوان به شهرداری واگذار شد تا کم هزینه ترین تیم لیگ برتر دوازدهم باشد. این تیم که امسال هدایتش را مهدی تارتار بر عهده دارد باید تلاش کند تا در پایان فصل یکی از ۵ تیمی که به دسته پایین تر سقوط می کند ، نباشد. لیگ سیزدهم قرار است با ۱۶ تیم برگزار شود و بر اساس تصمیم فدراسیون ۴ تیم لیگ برتری مستقیم سقوط می کنند و یک تیم باید با تیم سوم لیگ یک برای ماندن در لیگ بازی پلی آف برگزار کند.

گهر که امسال بازیکنانی چون نیکبخت واحدی ، علیرضا محمد و فتحی را جذب کرده ، امیدوار است در بازی های دور از خانه اش که به اجبار در ورزشگاه شهر کرج برگزار می شود ، امتیازات لازم برای بقا در لیگ را جذب کند. بیش از یک میلیون نفر از ساکنین شهر کرج را لرهای استان های غربی کشور تشکیل می دهند و نماینده اول شهرستان کرج یعنی کولیوند ، یک لرستانی است. به همین دلیل هم بوده که مدیران تیم گهر این ورزشگاه را برای بازی های خانگی شان انتخاب کرده اند.

گهر در اردوی درودش ، ۷ روز را پیش چشمان مردم عاشق تیم شهرشان سپری می کند و بعد دوباره به کرج بر می گردد . تمام امید مردمی که امروز به استقبال اتوبوس تیم شهرشان رفته بودند ، این است که هر چه زودتر ورزشگاه کوچک شهرشان شرایط برگزاری بازی های لیگ برتر را پیدا کند و آنها بتوانند در شهرستان خودشان بازی کنند. استقبال امروز درودی ها از تیم در هجرت شان چیزی بود در حد استقبال از تیم در جشن صعودشان به لیگ برتر.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.