حماسه سازان ایران بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند

۲۵خردادماه،

مسئول بسیج دانشجویان دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در ارتباط با سیاست بین‌الملل و موضوع هسته‌ای تثبیت خواهد کرد.

“محمدمهدی رمضان‌زاده” در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در ارتباط با حضور حداکثری مردم و خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مردم ایران با حضور پرشور خود در روز ۲۴ خرداد ثابت کردند که برخلاف تبلیغات دشمنان انقلاب، هنوز دلشان با نظام جمهوری اسلامی است.
 
مسئول بسیج دانشجویان دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، با تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم و اثرگذاری این موضوع بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در ارتباط با سیاست بین‌الملل بیان داشت: صرف‌نظر از اینکه کدام کاندیدا به عنوان رئیس‌جمهور منتخب کشور تعیین شود، مردم حماسه‌ساز ایران نشان داده‌اند که در تمام موقعیت‌های‌حساس حامی نظام و ولایت‌فقیه می باشند.
 
رمضان‌زاده با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی مبنی بر سیاه‌نمایی روند انتخابات بیان داشت: حضور حداکثری در روز انتخابات نشان‌دهنده اعتماد مردم به نظام بوده و منجر به امتیاز گرفتن کشور در حوزه بین‌الملل و به ویژه در بحث هسته‌ای خواهد شد.
 
مسئول بسیج دانشجویان دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی در پایان خاطرنشان کرد: مردم حماسه‌ساز ایران بر ادعاهای کشورهای غربی مبنی بر عدم حضور پررنگ مردم در این انتخابات، خط بطلان کشیدند و مسلما باید با همبستگی هر چه بیشتر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.