“حماسه سیاسی” با فراهم‌کردن فضای انتخاباتی سالم محقق می‌شود

۲۳فروردین۱۳،

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت:‌ ضروری است که فضای انتخاباتی آرام و سالمی فراهم شود تا همانگونه که رهبر معظم انقلاب مد نظر دارند، “حماسه سیاسی” در سال ۹۲ محقق شود.

“رمضانعلی سبحانی‌فر” نماینده مردم سبزوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزدیک‌شدن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها و هوادارانشان گفت: کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند باید با معیار و صفات والای انسانی و انتخاباتی وارد این عرصه شوند.

وی در ادامه افزود: مسئولان باید فضای آرام انتخاباتی در جامعه را مهیا کنند و کاندیداها نیز باید اخلاق مناسب و شایسته‌ای داشته باشند تا انتخابات سالم و درخور ملت ایران برگزار شود.

نماینده سبزوار همچنین با اشاره به نامگذاری سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ضروری است که فضای انتخاباتی آرام و سالمی با کمک مسئولان و کاندیداها فراهم شود تا همانگونه که رهبر معظم انقلاب مد نظر دارند، “حماسه سیاسی” در سال ۹۲ محقق شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطر نشان کرد: رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی برای همه کاندیداها امری مهم بوده و همگان باید آن را رعایت کنند.
انتهای پیام/         


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.