حماسه ۲۴ خرداد باید ضمیمه حماسه ۲۲ بهمن امسال شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس جمهور با اشاره به سال حماسه سیاسی، گفت: برای حماسه سیاسی تنها ۲۴ خرداد و آن حماسه بزرگ ملی شاید کافی نباشد، باید آن حماسه ضمیمه حماسه حضور، فریاد وحدت مردم و اتحاد مردم در ۲۲ بهمن امسال شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امشب (۱۶بهمن) با حضور در برنامه زنده تلویزیونی با مردم سخن گفت. 

دکتر روحانی گفت: پیش از هر چیز باید از مردم عزیز بخاطر تاخیر در پخش برنامه و منتظر ماندن پای تلویزیون تشکر کنم.

رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما یک معجزه بزرگ تاریخی بود، تصریح کرد: شاید سراغ نداشته باشیم که ملتی نه در برابر یک رژیم، آنهم یک رژیم بی رحم تا دندان مسلح بلکه ملتی در برابر قدرتهای جهان آن هم تنها با توان فرهنگی‌اش به پیروزی دست یابد. همانها که عامل پیروزی این انقلاب بزرگ شد امروز می‌تواند عاملی باشد برای پیروزی‌های مجدد این  ملت در برابر قدرت‌های جهانی.

رئیس‌جمهور گفت: در کنار فداکاری ملت، راهبری چون امام خمینی(ره) باعث آن پیروزی بزرگ شد و وقتی وحدت آمد، آگاهی و فداکاری آمد، آنجا دیگر فیض و لطف و نصرت الهی هم خواهد بود و همان است که باعث پیروزی می‏شود. امروز هم اگر همان آگاهی و بیداری و وحدت و اتحاد میان ملت و ایثار و فداکاری در کنار پرچمدار امروز انقلاب یعنی حضرت آیت الله خامنه‌ای ادامه داشته باشد پیروز صحنه در برابر همه قدرتها خواهیم بود.

روحانی با بیان اینکه اینجا میخواهم از ملت بزرگ و عزیز ایران بخواهم که ۲۲ بهمن امسال متفاوت با همه ۲۲ بهمن ها باشد، تصریح کرد: اگرچه همه ساله ۲۲ بهمن ملت بزرگ ما عظمت آفریدند. حماسه آفریدند. اما امسال سال دیگری است و سال حماسه سیاسی است و برای حماسه سیاسی تنها ۲۴ خرداد و آن حماسه بزرگ ملی شاید کافی نباشد. باید آن حماسه ضمیمه حماسه حضور، فریاد وحدت مردم و اتحاد مردم در ۲۲ بهمن امسال شود.

این خبر تکمیل می‏شود…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.