حماسه ۹ دی در قاب تلویزیون

۶ م دیماه ،

جام جم آنلاین: شبکه‌های مختلف تلویزیون به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی که «روز بصیرت» نامگذاری شده اند، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده اند.

فیلم «مسیر روشن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسن آخوندپور روز جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش می‌شود.

در این فیلم سام درخشانی، حسین سلیمانی و سمانه پاکدل بازی می‌کنند. داستان این فیلم در روزهای شلوغی بعد از انتخابات سال ۸۸ اتفاق می‌افتد.

«صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» شبکه یک هم برنامه‌های ویژه‌ای را برای این روز در نظر گرفته‌است. برنامه سیاسی «نگاه یک» هم با موضوع حماسه ۹ دی پخش خواهد شد.

آب و آیینه در شبکه ۲

شبکه دو برنامه‌های «قرار دل» و «آب و آیینه» را برای پخش در روز نهم دی تولید کرده است. در این برنامه‌ها سخنان رهبر معظم انقلاب در بسته‌های پنج دقیقه‌ای به مخاطبان عرضه می‌شود.

برنامه‌های «خونه زندگی»، «عصر خانواده»، «زنده باد زندگی» و «روز از نو» هم به موضوع بصیرت می‌پردازد.

عملیات ابابیل

برنامه‌های ویژه شبکه سه به مناسبت نهم دی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود. برنامه «دیروز، امروز، فردا» با حضور کارشناسان، حماسه ۹ دی را بررسی می‌کند.

این شبکه برای روز جمعه ساعت ۱۹ پخش فیلم «ابابیل» ساخته جواد مزدآبادی را در نظر گرفته است. در این فیلم لیلا بلوکات، رامین راستاد، وحید شیخ‌زاده و حدیثه تهرانی بازی می‌کنند.

در این فیلم عملیات ضدجاسوسی نیروهای امنیتی ایران با عنوان «ابابیل» به تصویر کشیده می‌شود که گروه برهم‌زننده نظم عمومی در سال ۸۸ را شناسایی و عملیات آنها را خنثی می‌کنند.

شبکه‌های قرآن و معارف، تهران، آموزش، جام‌جم و مستند نیز برنامه‌های ترکیبی، مستند و گفت‌وگومحوری را برای پخش در روز نهم دی تدارک دیده‌اند.

شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه تهران سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان را برای این روز در نظر گرفته است.

برنامه‌های روزانه این شبکه‌ها نیز به موضوع «روز بصیرت» می‌پردازد. شبکه مستند هم در یک ویژه برنامه روزشمار وقایع سال ۸۸ را بررسی می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.