حماسه ۹ دی دشمنان ایران را دچار هذیان‌گویی کرده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تبیین “حماسه ۹ دی”گفت: ۹دی رستاخیز حضور مردم بود که غائله را به پایان رساند، این در حالی است که حضور مردم با شگفتی که آفرید دشمنان را دچار هذیان‌گویی کرد.

“قاسم جعفری” نماینده  مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌  در تبیین “حماسه ۹ دی”، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در ایام بعد از انتخابات سال ۸۸ و روشنگری که ایشان داشتند، قوت قلبی برای مردم بود تا باشناخت بیشتر از عوامل فتنه با آگاهی در صحنه حضور پیدا کنند و حماسه بزرگی به نام ۹ دی را رقم بزنند.

وی در ادامه افزود: ۹دی رستاخیز حضور مردم بود که غائله را به پایان رساند، این در حالی است که حضور مردم با شگفتی که آفرید دشمنان را دچار هذیان‌گویی کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: ۹دی یکی از بزرگترین روزهای انقلاب است، حضور پر رنگ مردم در این روز حمایتشان از انقلاب، نشان می‌دهد که ملت ایران، کشور و نظامشان را دوست دارند و در پای این انقلاب و آرمان‌های امام(ره) و شهدا همچنان ایستاده‌اند.

جعفری تاکید کرد: حضور مردم در دعوت به دوستی در داخل و ایستادگی در برابر دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب ایسلامی  تاثیر گذار است، لذا باید ۹دی امسال را جدی بگیریم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: باید با صدای بلند تکریم و برزگداشت حماسه ۹دی را فریاد بزنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.